Închide

Telenovela bike sharing în Cluj, episod nou. Primarul din Florești e revoltat: „e o bătaie de joc la adresa floreștenilor!”

AdministrațieTop News by Actual de Cluj - aug. 14, 2015 2 655

Proiectul de bike-sharing al Clujului, cel prin care locuitorii orașului Cluj-Napoca dar și cei din zona metropolitană pot folosi gratuit biciclete, pe trasee bine delimitate, e o bătaie de joc, consideră primarul comunei Florești, Horia Șulea.

„Consider o bătaie de joc la adresa a 35.000 de floreşteni, care au contribuit deja financiar la proiectul Bike Sharing, ca responsabilii proiectului să tărăgăneze la nesfârşit lucrările din Floreşti. Nu e posibil ca după ce ne-am zbătut să avem patru benzi pe DN1, acum să se vină şi să se traseze pe asfalt o pseudo bandă de biciclişti, când proiectul prevede cu totul altceva!”, susține Șulea. Aceasta, având în vedere că proiectul, gândit pentru întreaga zonă metropolitană a Clujului, prevede trasee de închiriere a bicicletelor și în comună – precum și trasee distinct delimitate, pe traseul Avram Iancu – Plopilor, pe străzi comunale, până la strada Morii, și respectiv în sudul comunei, până pe strada Tăuțiului. „Este inclusă o bretea de legătură pe strada Eroilor. Sunt incluse de asemenea, patru staţii de Bike Sharing. Acesta este traseul asumat prin Bike SHaring în comuna Floreşti. Acesta este traseul pe care firma câştigătoare a licitaţiei din proiect are obligaţia de a–l trasa”, arată Șulea. „Solicit în mod imperativ tuturor factorilor decizionali ai acestui Proiect să se achite de TOATE obligaţiile ce decurg din contracte şi să realizeze pistele de biciclete din Proiectul Bike Sharing aferente comunei Floreşti.  Consider o bătaie de joc la adresa a 35.000 de floreşteni, care au contribuit deja financiar la proiectul Bike Sharing, ca responsabilii proiectului să tărăgăneze la nesfârşit lucrările din Floreşti. Nu e posibil ca după ce ne-am zbătut să avem patru benzi pe DN1, acum să se vină şi să se traseze pe asfalt o pseudo bandă de biciclişti, când proiectul prevede cu totul altceva”, arată primarul.

Cât circulăm gratis cu bicicletele europene. Ce reguli și ce taxe a pus primăria pe „două roți” în Cluj

Proiectul bicicletelor imaginare. Rețeaua de bike sharing , o nouă „glumă” a administrației locale

2 comentarii

  1. hai nu zau, primaru striga ca altii is de vina. pai el ce rol are? cine supervizeaza lucrarile in sat? acu se trezeste? cand vede ca in cluj e aproprie de final. de 3 ani de ce nu s-a ionteresat de proiect. oricum in cluj proiectul e ratat ca nu e loc fizic pt benzi, fiind si asa f inghesuit. dar in floresti putea prevede retrageri de la strada pt toate blocurile noi

  2. Dle sulea tu vrei sa zici ca cei de la primarie au stat si s-au gandit ei cum sa faca rau????? Eu nu cred asa ceva , eu cred ca au analizat toate posibilitatile si variantele de creeare a unor piste, iar din cauza structurii drumurilor, a comunei si a altor probleme obiective au ajuns in situatia de acum. Sunt convins ca daca erai in primaria cluj si erai constrans de tot felul de probleme nici tu nu gaseai o solutie mai buna (avand in vedre ca nici pentru floresti nu ai solutii si ca in continuare aprobi tot felul de constructii fara sa-ti pese de oameni) . Si daca totusi sunt solutii mai bune si pot fi aplicate eu nu cred ca primaria cluj se opune sau nu le ia in considerare pentru a le pune in practica in viitorul apropiat. De cand ai aparut in spatiul public nu ai facut nimic , doar ai dat din gura ( a nu se intelege ca ai facut …..s.o.)

Lasa un raspuns pentru adi