Închide

Răsturnare de situație pentru viitorul metrou de la Cluj, oferta câștigătoare a studiului de prefezabilitate a fost respinsă

AdministrațieTop News by Actual de Cluj - dec. 26, 2019 0 1891

Oferta asocierii de firme ce urma să facă studiul de prefezabilitate pentru metroul Clujului a fost desființată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Astfel, studiul ar urma să fie realizat de asocierea plasată pe locul secund, Metroul SA – Padeco.

Decizia a fost luat în urmă cu câteva zile, când Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a admis contestația Metroul SA la decizia Primăriei Cluj-Napoca de a atribui contractul către asocierea SWS Engineering SPA – Systra – Metrans ENgineering SRL. Reclamanții au oferit un preț mai mic decât cei declarați câștigători, 29,38 milioane de lei. Cinci oferte au fost depuse pentru aceste studii la Cluj, e vorba de asocierile SWS Engineering Spa (Italia) – Systra (Franța) – Metrans Engineering SRL (România), asocierea Explan SRL (România) – Dr. Sauer and Partners (UK) și respectiv asocierea Metroul SA (România) – Padeco Co., ltd ( Japonia), asocierea Eurocerad International SRL (România) – 3TI Progetti Italia – Ingegneria Integrata S.p.A. Italia, și respectiv asocierea depusă de Egis Rail SA Franța. Două oferte au fost declarate inacceptabile și respinse, e vorba de cea depusă de asocierea Explan – Dr. Sauer and Partners și respectiv de Egis Rail SA.

Decizie_2301 by actualdecluj on Scribd

 

Contractul ar urma să studieze posibilitatea implementării unui sistem de transport rapid – tren metropolitan care va acoperi întregul coridor feroviar cuprins între halta Nădășel și stația Bonțida și un metrou pe axa vest-centru-est a orașului, din centrul zonei de sud a comunei Florești, viitorul spital regional de urgență, centrul comercial Vivo, cartierul Mănăștur, centrul orașului Cluj-Napoca și zona de est a orașului, în zona podului IRA. În a doua etapă ar urma să fie incluse și centrul zonei de sud a comunei Florești și comuna Gilău. Pe noua linie de metrou sunt propuse 15 stații pe o lungime de aproximativ 16 km, deci o interstație medie de 1.035 metri.

Citește și:

Licitația care ar trebui să aducă metroul și trenul metropolitan în Cluj e contestată

Primăria și-a ales firma care să facă studiile pentru metrou și tren metropolitan. Cea care i-a plimbat pe oamenii din Primărie la metroul din București

Nici un comentariu

Scrie un comentariu