Închide

Raport. O treime dintre interacțiunile bancare din România sunt exclusiv digitale

Economie by Actual de Cluj - iun. 02, 2023 0 138

Circa 45% dintre consumatorii din Europa au folosit canale digitale pentru a achiziționa produse bancare în 2023, față de 33% în 2020, iar 37% dintre interacțiunile bancare europene sunt acum exclusiv digitale. România înclină de asemenea spre digitalizare, astfel că 33% dintre interacțiunile bancare sunt exclusiv digitale, procent aproape egal cu media europeană, arată un raport realizat de compania de consultanță Kearney.

Raportul European Retail Banking Radar cuprinde un sondaj despre canalele bancare folosite de consumatori, realizat anual în peste 12 țări din Europa începând din 2020 și până în prezent, arată economedia.ro.

Potrivit studiului, în urma pandemiei, se constată că o combinație „omnichannel” de opțiuni fizice și digitale este extrem de importantă pentru consumatorii bancari. Mai exact, în 2023, aproximativ 29% dintre interacțiunile cu consumatorii europeni au fost de tip omnichannel, ceea ce înseamnă că cercetarea privind produsele bancare a fost efectuată printr-un tip de canal (fizic sau digital), iar achiziționarea s-a realizat printr-un alt tip de canal. În România, acest procent a fost similar (28%), arătând un comportament corespondent al românilor față de alți europeni.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare