Închide

Comerțul viitorului, dezbătut la Cluj

Economie by Actual de Cluj - sept. 30, 2015 0 291

Oamenii de afaceri care dețin magazine online și pe cei din domeniile conexe se adună la Cluj la conferința TeCOMM, care va avea loc ăn 21-22 octombrie. Una dintre tematicile dezbaterilor din prima zi a evenimentului poartă titlul “Speranța nu este o strategie”. La această dezbatere, vor lua parte reprezentanți ai companiilor FAN Courier, mobilPay, Google și ProfitShare.

Un studiu realizat de Daedalus Millward Brown susține că 70% dintre români se documentează din mai multe surse de pe internet înainte de a lua o decizie de cumpărare. 

Ce spun jucătorii din Online

Proprietarii de business-uri online trebuie să facă față unui client pretențios, care compară imediat prețul și serviciile pe care le primește, iar prețul nu mai este singurul factor de decizie înainte să facă o achiziție, spun cei din domeniu. “Experiența clientului trebuie să fie perfectă din momentul în care acesta vede anunțul publicitar și până în momentul în care plătește și cumpără acel produs. Trebuie luată în calcul și experiența de cumpărare, urmată de experiența de plată și apoi de fidelizare a unui client deja existent. Ca să avem succes trebuie să vindem unui client mai multe produse, în repetate rânduri, ușor și plăcut acestuia”, afirmă Horia Grozea, Director Card Payments, mobilPay (cel mai mare procesator de plăți din România).

Vânzările în mediul online pot crește, în funcție de strategia abordată în fiecare stadiu de cumpărare în care se află clientul.  “Pentru ca un program de marketing afiliat să fie unul de succes trebuie să fie susținut atât de strategia magazinelor online, cât mai ales de comunicarea dintre magazin și afiliați. Foarte important este ca magazinele să îi vadă pe afiliați ca parteneri ai business-ului lor, să îi asculte și mai ales să le comunice obiectivele campaniilor”, arată Claudiu Fărcas, manager ProfitShare (lider de piață în marketing afiliat).

În mediul de business online și nu numai, puterea de decizie este în mâinile consumatorului. Strategia fără tactici este cea mai lentă cale spre victorie. Tacticile fără strategie nu sunt decât zgomotul dinaintea înfrângerii. Și în marketingul online avem nevoie de „arme”, plan de atac și resurse. În această dezbatere vom discuta despre diferența între strategie și tactici, vom descoperi câteva unelte online care ne ajută să aflăm informații necesare pentru dezvoltarea strategiei și vom trece în revistă criteriile corecte prin care putem evalua rezultatele eforturilor de marketing”, spune Ana Sipciu, Industry Manager, Google

TeCOMM, eveniment organizat de Libero Events, are în agendă și o serie de workshopuri tematice, prin exemple de strategii de orientare către client și loializarea lui. Anabela Luca (Managing Director, adLemonade) va susține workshop-ul 7 Secrets that will help you NOT to lose money”, în care accentul va fi pus pe felul în care se investește bugetul de publicitate și pe instrumentele oferite de Google AdWords și Facebook Ads..

În workshopul “Empower your users”, susținut de Dragoș Smeu (Performance Manager la Kubis Interactive), participanții vor afla tehnici și strategii de îmbunătățire a comunicării cu utilizatorii, cum pot dezvolta strategii din interior spre exterior, focalizând campaniile media și eforturile de comunicare către utilizatori, comunități și clienți.

Birtha Attila (Specialist Online Marketing la proClick.ro – agenție de performance marketing ) va susține workshop-ul Stay ahead your competitors with Google Adwords Scripts. Se va pune accentul pe crearea de campanii care se schimbă în funcție de prognoza vremii și de comunicarea prețului produselor în anunțurile Adwords.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare