Închide

Clujeanca ajunsă în Silicon Valley cu startup de milioane de dolari despre ce înseamnă să fii antreprenor: ”eu le spun tuturor oamenilor care vor să înceapă o companie ”dacă ai putea să faci orice altceva, do that thing”

EconomieTop News by Mihai Prodan - dec. 14, 2019 0 448

Clujeanca ajunsă în Silicon Valley, cu companie de milioane de dolari, vorbește despre ce înseamnă să fii antreprenor și recomandă, dacă ai alternative, să le urmărești pe acestea.

”Am mulți prieteni care au suferit de depresie sau anxietate. E ca un experiment psihologic. Dacă nu reușim să ne deschidem cu adevărat și să vorbim despre cum experiența asta chiar e, probabil vor spune oamenii că ”OK, hai că încep o companie, am auzit de la Anda că e super-cool, super easy, trebuie numai să vorbesc cu accent american și o să fie OK”, a spus ea în emisiunea ”Neascultătorii” a antreprenorului clujean Sergiu Biriș. ”Dar chiar e o experiență foarte-foarte grea. Eu le spun tuturor oamenilor care vor să înceapă o companie ”dacă ai putea să faci orice altceva, do that thing. Don’t do this. Its not for the faint of heart”. Felul în care vorbim despre companiile noastre – eu mă duc pe scenă, interviuri și am poze pe clădiri – nu e o reflecție adevărată. Noaptea nu pot să dorm și mă gândesc la chestii, încerc să le rezolv, e o existență foarte chinuită. Dar din punctul meu de vedere, pentru mine, e singura chestie pe care aș putea să o fac. Iubesc așa de mult să construiesc chestii, e ceva incredibil să faci ceva din nimic. Mi se pare ceva extraordinar”.

Gânscă spune, totuși, că românii au un ”mindset foarte antreprenorial”, spre deosebire de alte țări și culturi, ”pentru că am trecut prin foarte multă schimbare”. ”Chiar dacă nu sunt foarte multe companii de tehnologie, avem extrem de mulți antreprenori. ADN-ul există”, a mai spus ea.

Amintim, Anda Gânscă a lansat în 2015 aplicația Knotch, care aduce date specialiștilor în marketing în timp real și permite brandurilor să măsoare și să optimizeze conținutul digital bazat pe date ca audiență și comportament, implicare, dar și atitudinea acestora față de informație. În ianuarie produsul său a primit o finanțare de 20 milioane de dolari.

Citește și:

Clujeanca ajunsă în Silicon Valley cu startup de milioane îți arată fața ascunsă a investitorilor: ”sunt foarte mulți bullshit-eri”. ”Ce a fost cu adevărat mai greu a fost să fiu imigrantă”

  • author photo two

    Mihai Prodan

    Ziarist din 2001. Licențiat în jurnalism din 2004, master în comunicare din 2006. Cursuri de specializare la Reuters în Londra și Institutul Internațional pentru Jurnalism în Berlin.

    Nici un comentariu

    Scrie un comentariu

    Articole similare