Închide

Strada fără trotuare a Clujului, reabilitată după lucrări de 5,2 milioane de euro, dată în folosință azi

AdministrațieTop News by Actual de Cluj - mai 15, 2020 3 3644

Una dintre cele mai importante străzi din Cluj-Napoca, din punct de vedere al traficului, cunoscută pentru că până de curând nu avea nici măcar trotuare, strada Bună Ziua, a fost redată circulației astăzi după lucrări care au durat mai multe luni și au presupus, între altele, lărgirea carosabilului.

Primăria din Cluj-Napoca se laudă că lucrările la strada Bună Ziua au fost finalizate înainte de termen – mai exact cu mai puțin de două luni înainte de termenul estimat, iulie 2020. Lucrările, executate de fosta regie RADP, acum firmă privată, au inclus și amenajarea sensului giratoriu la intersecția cu străzile Trifoiului și Fagului și s-au finalizat azi. Strada Bună Ziua are o lungime de 1.160 metri liniari. Costurile reabilitării și extinderii – aproape 20 milioane de euro plus TVA, deci peste cinci milioane de euro, bani din bugetul local.

”Bună Ziua, după cum știți, era o stradă cu două sensuri, fără trotuare, fără spațiu verde, cu stații de autobuz improvizate și cu o canalizare precară”, a spus azi primarul Emil Boc. ”Astăzi este una dintre cele mai moderne străzi, aș putea spune chiar bulevarde din orașul nostru. Avem trei benzi – două de urcare și una de coborâre, piste de biciclete de 1,5 metri pe fiecare sens de mers, șase stații de transport în comun – câte trei pe fiecare parte  inclusiv stații de transport în comun înierbate – cu toate utilitățile introduse în subteran, cu stații de încărcare pentru mașini electrice, cu sistem modern de colectare a apelor pluviale și tot ceea ce presupune practic confort într-un oraș european (…) La început, când s-a construit acest cartier, această stradă era doar un fel de centură de ocolire a Clujului, acum a devenit o stradă din interiorul Clujului extrem de importantă”.

  • 3 comentarii

    1. […] ”Bună Ziua, după cum știți, era o stradă cu două sensuri, fără trotuare, fără spațiu verde, cu stații de autobuz improvizate și cu o canalizare precară”, a spus azi primarul Emil Boc. „Astăzi este una dintre cele mai moderne străzi, aș putea spune chiar bulevarde din orașul nostru. Avem trei benzi – două de urcare și una de coborâre, piste de biciclete de 1,5 metri pe fiecare sens de mers, șase stații de transport în comun – câte trei pe fiecare parte  inclusiv stații de transport în comun înierbate – cu toate utilitățile introduse în subteran, cu stații de încărcare pentru mașini electrice, cu sistem modern de colectare a apelor pluviale și tot ceea ce presupune practic confort într-un oraș european (…) La început, când s-a construit acest cartier, această stradă era doar un fel de centură de ocolire a Clujului, acum a devenit o stradă din interiorul Clujului extrem de importantă”, a spus Boc, conform Actual de Cluj. […]

    2. Am inteles corect?
      1160 ml a costat 24.000.000,00 Euro?
      Adica 2000,00 Euro mp de drum
      Clujenii se intrec in cheltuitul banilor
      Iertare ca va spune un ARDELEAN dar sa spargi bani nu-i nevoie decat sa fi BLONDA
      Nu e nici o lauda ce ati facut . Habar nu aveti cat rau faceti ROMANIEI

    3. Lasă ca așa se vor mai înghesui multe Vinituri de care e plin Clujul deja infect și supra aglomerat !! Le-a făcut nenea BOC loc pt pitipoancele sugatoare și rahații de bani gata sa se întreacă cu mașinile lor cumparate se mămica și tăticu cu bani !! Mai urmează piste de avioane și apoi ne mutam din Cluj !! Adio liniște adio spații verzi ! Facem blocuri pt Vinituri care ne sufoca !!