Închide

Promisiuni neonorate din 2012

ActualitateAdministrație by Actual de Cluj - apr. 01, 2019 1 384

În toate campaniile electorale, edilul Clujului a făcut cam aceleași promisiuni în privința implementării unor proiecte care să ajute la descongestionarea traficului din zona centrală a orașului. Șeful PSD Cluj, Horia Nasra, semnalează o emisiune din 2012, în care Boc se angaja cum va implementa un proiect de 100 de milioane de euro, care să ajute la fluidizarea traficului.

„La început au fost promisiunile: tunel și un parking subteran pe sub zona centrală a municipiului, linia de tramvai Cluj-Napoca – Florești, trenul de suprafață, trenul metropolitan, introducerea metroului în Cluj, construcția pasajului subteran în Mărăști (traversabil în 60 de secunde), pasajul de supratraversare peste calea ferată în zona Tăietura Turcului – Tudor Vladimirescu, finalizarea parkingurilor, park and ride pe terenul Aeroportului din Cluj.
Spre final de mandat începe PR-ul: Mersul pe jos face piciorul frumos! – ne-a recomandat Emil Boc în 2018, în timp ce consilierii locali sunt total absenți în această speță, fără inițiativă” – a comentat Horia Nasra. El a adăugat că descongestionarea traficului în municipiul Cluj-Napoca are nevoie de o nouă strategie, având în vedere cât s-a extins orașul: „În primă fază, cei din Primăria Cluj-Napoca trebuie să revitalizeze dialogul din zona metropolitană, cu localitățile învecinate, apoi, pleiada de promisiuni faraonice din ultimii ani trebuie analizate iar cele care nu sunt fezabile trebuie abandonate. În trecut s-au mai cheltuit inutil bani pe studii de fezabilitate pentru proiecte moarte încă din fașă, prin urmare o nouă viziune este necesară. Îi invit pe consilierii locali, a căror activitate lasă de dorit, să ia pulsul orașului. În ultimii trei ani circulația spre/dinspre Baciu și Florești în anumite intervale orare este un coșmar iar situația continuă să se agraveze”.

12 iunie 2012🎉 Emil Boc anunța soluția prin care va descongestiona traficul: Tunel subteran pe sub zona centrală a municipiului! Anunța că în 2013 va aborda proiectul iar finanțarea poate veni din fonduri europene.1 aprilie 2019Au trecut șapte ani, PR-ul nu ține loc descongestionării traficului.La început au fost promisiunile: 🔸️Tunel și un parking subteran pe sub zona centrală a municipiului, 🔸 ️Linia de tramvai Cluj-Napoca – Florești,🔸️ Trenul de suprafață, 🔸 ️Trenul metropolitan, 🔸️ Introducerea metroului în Cluj, 🔸️ Construcția pasajului subteran în Mărăști (traversabil în 60 de secunde), 🔸️ Pasajul de supratraversare peste calea ferată în zona Tăietura Turcului – Tudor Vladimirescu, 🔸️ Finalizarea parkingurilor, 🔸 ️Park and ride pe terenul Aeroportului din Cluj.Spre final de mandat începe PR-ul: “Mersul pe jos face piciorul frumos!” ne-a recomandat Emil Boc în 2018, în timp ce consilierii locali sunt total absenți în această speță, fără inițiativă.Descongestionarea traficului în municipiul Cluj-Napoca are nevoie de o nouă strategie, având în vedere cât s-a extins orașul. În primă fază cei din Primăria Cluj-Napoca trebuie să revitalizeze dialogul din zona metropolitană, cu localitățile învecinate, apoi, pleiada de promisiuni faraonice din ultimii ani trebuie analizate iar cele care nu sunt fezabile trebuie abandonate. În trecut s-au mai cheltuit inutil bani pe studii de fezabilitate pentru proiecte moarte încă din fașă, prin urmare o nouă viziune este necesară.Îi invit pe consilierii locali, a căror activitate lasă de dorit, să ia pulsul orașului. În ultimii trei ani circulația spre/dinspre Baciu și Florești, în anumite intervale orare este un coșmar iar situația continuă să se agraveze…

Publicată de Gabriel Horia Nasra pe Luni, 1 aprilie 2019

Un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare