Cei din comisie au recomandat proiectanților să realizeze un studiu de trafic și să își coreleze investiția cu proiectele de infrastructură din zonă – metrou, ocolitoarea de sud sau proiectul Spitalului De urgență din Florești și să revină în comisie. În forma prezentată, proiectul nu a fost avizat de specialiști.
Reperezentanții Kaufland au participat și săptămâna trecută, în 14 octombrie, la dezbaterea organizată la Primăria Cluj în cadrul procedurii de obținerea a avizului de mediu pentru proiectul preliminat al metroului Florești – Cluj-Napoca.
Cu prilejul discuțiilor cei de la Kaufland au arătat că au angajat costuri enorme privind decontaminarea celor pestre 180 de tone de azbest care sunt pe amplasament, costuri care nu apar în proiectul metroului. De asemenea, au ținut să spună că investiția lor se poate realiza, mai ales că proiectul metroului pe segmentul Florești este o etapă ulterioară și nu intră în prima fază susținută din fonduri europene. Mai mult, Traian Mureșan, reprezentant al Kaufland a semnalat că exproprierea amplasamentului pe care se dorește edificare centrului comercial al societății se va face pentru că e necesar unei organizări de șantier, o organizare de șantier care în prezent este o probabilitate.
Șeful de proiect al metroului a ținut să spună că orice modificare de soluție generează costuri pentru proiect și că nu se pot face modificări din această perspectivă. Acesta a mai spus în cadrul dezbaterii că estimează că organizarea de șantier de pe terenul Kaufland din Florești va fi activă începând din 2028.