Închide

[P] Gala „Cariere la Feminin”, eveniment care promovează și premiază „egalitatea de șanse”

ActualitateDezvoltareSocial by Actual de Cluj - dec. 10, 2015 0 303

Un amplu eveniment de premiere și recunoaștere a egalității de șanse – organizat de Centrul de Dezvoltare Managerială (CDM) – va avea loc astăzi, de la ora 17.00, la Hotel Opera Plaza din Cluj. „Cariere la Feminin” este evenimentul care pomovează și premiază organizațiile din regiune care au abordări inovative în aplicarea principiilor egalității de șanse și diversității. În cadrul Galei vor participa femei care au făcut parte din grupul ţintă, manageri din companii şi din administraţia publică clujeană, precum și specialişti din domeniul resurselor umane. Minstrul Tineretului și Sportului, Elisabeta Lipă, multiplă campioană olimpică, mondială și europeană la canotaj, este invitatul special din cadrul acestui eveniment.

Centrul de Dezvoltare Managerială (CDM) este o fundaţie non-guvernamentală românească care oferă sprijin în dezvoltarea oamenilor și a organizaţiilor prin programe de dezvoltare personală, organizaţională, training și consultanță livrate în România, Europa Centrală și de Est și Asia.

“Țelul nostru este să devenim o organizație model, foarte respectată pentru sprijinul dat în transformarea și dezvoltarea organizațiilor. Echipa noastră de profesioniști asigură prin prestații la standard internațional servicii de training și consultanță ce răspund în mod creativ evoluțiilor din mediul de afaceri.” – arată reprezentanții CDM

CDM a fost constituit ca fundație în 1994 de Ambasada Marii Britanii la București, Banca Transilvania, Leumi Bank, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Cluj, Consiliul Județean Cluj, Universitatea Babeș-Bolyai și Universitatea Tehnică.

„Unul dintre scopurile noastre centrale este să sprijinim procesele complicate de definire și dezvoltare ale comportamentelor și practicilor productive ale organizațiilor, încurajând oamenii să-și elibereze potențialul creativ și să fie responsabili pentru propria dezvoltare și dezvoltarea organizației în care lucrează. Programele pe care le creăm și livrăm sunt apreciate datorită răspunsului dat nevoilor clienților, stilului participativ și deschis de lucru. Ne sprijinim în muncă pe o colecție de instrumente și modele de consultanță și dezvoltare managerială adaptate cultural sau dezvoltate de consultanții CDM. Credem în deviza noastră, “Business is Learning” și acest principiu îl aplicăm atât în munca noastră pentru clienți, cât și în interiorul CDM, prin programele interne de perfecționare continuă a cunoștințelor practice și teoretice. Sursa principală de experiență și învățare este munca alături de clienți și o completăm prin pregătire continuă prin participarea la stadii de pregătire în țară și străinătate oferite de instituții prestigioase din Italia – Gruppo SOGES, Finlanda – Tulossilta, Marea Britanie – Ashridge Management College, Chartred Institute of Marketing, DUBS University, Sunridge Park etc.” – mai arată organizatorii Galei „Cariere la Femin”.

Din 1997, Centrul de Dezvoltare Managerială este afiliat la Roffey Park Management Institute, una din cele mai prestigioase instituții de management din Europa, cu experiență în transformarea organizațiilor de peste 60 de ani. Printre clienții din România, menționăm următoarele firme: Alcatel – Lucent, Bombardier, Bosch, Banca Transilvania, BCR – Erste Bank, BRD – Societe Generale Damen Galati, Delphi Packard, Ford, Fujikura, Grup Renault, Iquest Lafarge, Leoni Wiring, Nokia, OMV Petrom, Terapia, Yonder.

CDM a oferit programe și pentru clienţi din alte ţări din Europa & Asia, cum sunt: Alladin Software Ford, Europe Prodidactica, American Peace Corps Lafarge PriceWaterhouseCoopers, Allied Domecq OMV.

CDM concepe și susține următoarea gamă de servicii:

1. Programe (cursuri) deschise
Aceste programe permit un schimb de experiență între participanți din organizații diferite, în sesiuni intens participative . Programele sunt promovate semestrial, în funcție de interesul manifestat pentru anumite teme.

Exemple de programe oferite

 Conducerea echipelor  Creativitate și inovație  Echipe eficiente;  Management performant;  Management strategic;  Managementul proiectelor;   Managementul personalului  Marketing;  Obținere de rezultate prin oameni;  Plată pentru performanta; Putere personală și eficacitate;  Recrutare și selecție

Aceste programe au fost oferite unui număr de peste 4000 de participanți, atât în orașe mari ale țării cât și în zone rezidențiale.

2. Consultanță în domenii cum sunt:

• Aprecierea performanțelor individuale • Clarificare de roluri
• Definire și dezvoltare de competente • Evaluarea posturilor
• Interacțiuni interdepartamentale (Multi-grup mirorring) • Definirea unei strategii de resurse umane
• Dezvoltare organizațională • Facilitare de procese de rezolvare de probleme în grupuri
3. Programe „la comandă”
concepute anume pentru o organizație, cum sunt cele de:

• Abilități de conducere
• Comunicare
• Managementul timpului • Management al proiectelor
• Rezolvare de probleme
• Relații în grupuri și echipe

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare