O singură ofertă a fost depusă pentru proiectarea și execuția lucrărilor de deviere a traseului pe secțiunea Nădășel-Mihăiești, din Cluj, a autostrăzii Transilvania, contract de un miliard de lei
EconomieTop News by Actual de Cluj - ian. 09, 2024 0 480
O singură ofertă a fost depusă pentru proiectarea și execuția lucrărilor de deviere a traseului pe secțiunea Nădășel-Mihăiești, din Cluj, a autostrăzii Transilvania.
Termenul-limită pentru depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului Proiectarea și execuția lucrărilor de deviere a traseului situate între km 10+009 – km 12+000 si km 21+406 – km 24+890, aferente autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, subsecțiunea 3A2: Nădășelu – Mihăiești, la km 8+700 – km 25+500, a fost azi. O singură ofertă a fost depusă, e vorba de asocierea Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi AS – Ilgaz Insaat Ticaret A.S. – Visio Construction Works SRL, conform Companiei Naționale de Autostrăzi.
Lucrările aferente zonei cuprinse între km 10+009 și km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloți forați de diametru mare, fără a afecta versantul din zona lucrărilor.
În ceea ce privește zona cuprinsă între km 21+406 și km 24+890, traseul autostrăzii se va devia în zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ doi kilometri, conducând la depășirea în aval a traseului drumului național DN 1F precum și a cursului pârâului Topa Mică, ajungând pe malul stâng al acestuia, într-o zonă relativ plană. Racordarea la traseul existent se va realiza în zona km 24+890 al traseului inițial.
Durata contractului este de 27 de luni, dintre care 9 luni perioada de proiectare. Contractul a fost estimat la peste un miliard de lei – mai exact 1.114.273.701,00 lei plus TVA, sursa de finanțare fiind asigurată prin Planul National de Redresare și Reziliență (PNRR).
Citește și: