Închide

Fiți pe fază! Începe a doua sesiune de vânzare a abonamentelor promoționale la Untold 2017

ActualitateFestivalTop News by Actual de Cluj - dec. 06, 2016 0 231

Încă 10.000 de abonamente și bilete pentru cea de-a treia ediție a Festivalului Untold vor fi puse în vânvaze, vineri, 9 decembrie, la ora 18.00, la prețuri promoționale, anunță organizatorii. Decizia vine după ce la finalul lunii noiembrie, s-au mai scos la mezat alte 5000 de abonamente care s-au epuizat în 3 minute, iar foarte mulți fani s-au arătat supărați că, deși erau preînregistrați pe site-ul fetsivalului, nu au mai apucat să-și cumpere abonamente.
Doar fanii înregistraţi pe www.untold.com vor avea ocazia să-şi achiziţioneze vineri, 9 decembrie, ora 18.00, unul din cele 10.000 de abonamente care vor fi scoase la vânzare la preţul special de 365 de lei plus taxe, sau unul din biletele de o zi, la preţul special de 200 de lei plus taxe.

Începând din 2017, abonamentele vor fi disponibile doar la preţul întreg de 550 de lei plus taxe iar biletele de o zi la preţul de 250 de lei plus taxe. Tot vineri vor fi puse în vânzare şi abonamentele VIP, organizatorii anunțând că  detaliile referitoare la acestea se pot consulta pe www.untold.com. Cei din conducerea festivalului mai spun că procedura de achiziție a abonamentelor a fost simplificată, tocmai pentru a veni în sprijinul fanilor festivalului. Mulți dintre acestea au fost nemulțumiți că, la finalul lunii noiembrie, deși erau preînregistrați pe site-ul festivalului, nu au reușit să își cumpere un abonament din primele 5000 care au fost scoase la vânzare la prețuri promoționale, la 333 de lei, plus taxe.

Untold 2017: se scot la vânzare primele abonamente. Cât costă pachetele promoționale și când e programat cel mai mare festival din România

„Fiecare fan care s-a înregistrat şi nu a cumpărat în prima rundă de vânzări, poate folosi link-ul unic primit pe mail, funcţional începând cu data de 9 decembrie, ora 18.00, putând achiziţiona maxim 4 abonamente, bilete de o zi sau abonamente VIP. Cei care nu s-au preînregistrat pot să mai facă acest lucru pe site-ul festivalului.
Pentru a uşura procesul de achiziţie, la această a doua rundă de vânzare, procedura se simplifică: la momentul activării linkul-ui, fanii vor putea rezerva abonamentele sau biletele, urmând a le plăti până marţi, 13 decembrie, ora 17.00. Plata se va putea face prin card bancar cât şi prin transfer bancar sau ordin de plată”, au precizat organizatorii. Pentru ediția a treia a Untold, conducerea festivalului, a promis că va aduce tot artiști de top și că se va ține cont și de preferințele fanilor care au început să fie sondați pe această temă.

Untold 2017: 11.000 de abonamente vândute în 3 minute

UNTOLD 2016 a avut loc în perioada 4-7 august şi a strâns în cele patru zile peste 300.000 de participanţi. Pe scenele festivalului au urcat peste 150 de artiști internaționali de renume, dintre care: DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, AFROJACK, ARMIN VAN BUUREN, HARDWELL, MARTIN GARRIX, TIESTO, FAITHLESS, PAROV STELAR, Ummet Ozcan, Chase and Status DJ Set, Dannic, Dubfire Live: Hybrid, Dub Fx, Ella Eyre, James Arthur, Jamie Jones, Jeru the Damaja, Kwabs, Lost Frequencies, Mazde, Nahko and Medicine for the People, Netsky DJ Set, Pendulum& Verse DJ Set, Route 94, Rudimental DJ, Sasha, Scooter, Sharam, The Asteroids Galaxy Tour, Y’akoto.

În 2016, impactul financiar generat de festivalul UNTOLD a însemnat peste 35 de milioane de euro atraşi în comunitatea clujeană. Din cei peste 300.000 de fani, 25 % au fost din judeţul Cluj, 65 % din întreaga Românie şi 10 % din străinătate, reprezentând peste 30.000 de turişti în cele patru zile. Cei mai mulţi festivalieri de peste hotare au venit din Marea Britanie, urmaţi de cei din Statele Unite ale Americii, Olanda şi Germania.

UNTOLD a fost desemnat BEST MAJOR FESTIVAL în cadrul European Festival Awards 2015, eveniment ce a avut loc în Groningen, Olanda. O altă recunoaștere a venit din partea celui mai de seamă reprezentant național al industriei de marketing și comunicare, International Advertising Association Romania (IAA) care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu