Închide

După o campanie de un an, Beard Brothers şi comunitatea locală au strâns banii pentru o ambulanţă SMURD

Social by Kristina Reştea - dec. 23, 2018 0 523

„Am cumpărat şi livrat ambulanța (prima)”, anunţă, pe final de an, cei de la organizaţia Beard Brothers. Campania a fost lansată la început de 2018, iar, mai departe, planul ONG-ului este de a prelungi campania şi de a contribui la „parcul” auto cu încă o maşină.

SMURD Cluj a primit o ambulanţă de tip C, iar planul organizaţiei este acum de a continua campania, pentru a mai achiziţiona o ambulanţtă. „Targetul nostru a fost de 150.000 de euro, am reușit să strângem 120.000, din care am cumpărat cu 97500 euro, prima ambulanță, complet echipată. Ambulanțele de tip C sunt ambulanțele care sunt cele mai dotate din punct de vedere al aparaturii si al personalului medical”, spun reprezentanţii Beard Brothers, care nu uită să le mulţumească celor care au susţinut campania. „Prelungim campania asta şi mai strângem 50.000 de euro”, detaliază Cornel Hoza, preşedintele asociaţiei Beard Brothers.

 

 

În ianuarie, coordonatorul serviciului SMURD Cluj, Cristian Ursu, atrăgea atenția în privința autovehiculelor aflate în dotare, care sunt foarte vechi şi chiar pot pune în pericol viaţa pacienţilor. La doar câteva zile, asociaţia Beard Brothers s-a mobilizat şi a anunţat că cea de-a 12-a campanie a ONG-ului are cel mai greu target de până acum: să strângă 150.000 de euro pentru o ambulanţă. Pe parcursul anului, au avut loc mai multe evenimente şi acţiuni de strângere de fonduri.

 

 

ONG-ul a lansat şi alte campanii pentru a strânge bani pentru sistemul medical – s-au implicat în renovarea unei secţii de la spitalul de copii şi au strâns bani pentru dotarea secţiei de Arşi de la Cluj.

 

Sursa foto: Beard Brothers

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

author photo two

Kristina Reştea

Kristina Restea este reporter in echipa publicației online Actualdecluj.ro și are o experiență de 12 ani în presă. E absolventă a Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, din cadrul Universității „Babeș-Bolyai”, secția Jurnalism. Anterior lansării proiectului actualdecluj.ro a scris pentru cotidianul local Ziua de Cluj, ca reporter în departamentul Economic.

Articole similare