Închide

Compania de transport: „Cazul suprataxării la biletul prin SMS e unic. Operatorul de telefonie și-a recunoscut vina!”

ActualitateAdministrațieTop News by Luminiţa Silea - mart. 01, 2016 0 518

Cazul clujeanului care a fost taxat cu 120 de euro pentru o călătorie cu autobuzul pe linia 30 s-a rezolvat, spune directorul Companiei de Transport Local, Liviu Neag. „Operatorul de telefonie, Vodafone și-a recunoscut vina, fiind vorba despre o eroare de conexiune, omului i s-au recalculat costurile și n-a plătit niciun leu în plus”, a adăugat oficialul.

AICI – PĂȚANIA CLUJEANULUI TAXAT PE LINIA de AUTOBUZ 30 CÂT PENTRU UN ZBOR CU AVIONUL ÎN GERMANIA

Nu e glumă! Un clujean a fost taxat cu 120 de euro pentru o călătorie cu autobuzul din Grigorescu până-n Mărăști: “Mai ieftin ajungeam din Cluj la Dortmund, cu avionul”

 

Directorul CTP Cluj a prezicat că, de la implementarea sistemului de plată prin SMS, s-au mai înregistrat probleme, însă unele minore, reclamate de clujeni. „De exemplu, deși au trimis SMS-ul, oamenilor nu li s-a întors mesajul de confirmare, abateri sesizate către noi și generate tot de probleme legate de rețea sau semnal. Cu rezolvălvări punctuale. Cazul acesta al clujeanului care a fost suprataxat, e unic în felul său. Exclusiv a fost vina companiei de telefonie mobilă, Vodafone. Și noi am primti sesizare și am transmis-o către Vodafone, iar operatorul de telefonie și-a recunoscut vina și au remediat problema costului suplimentar generat călătorului care și-a cumpărat bilet prin SMS. Serviciile publice, sunt servicii publice. Dacă și unui operator mare ca Vodafone i se îmtâmplă, atunci să nu ne exprimăm asupra altor cazuri. Eu, în calitate de client al respectivei companiei de telefonie mobilă, am pățit-o acum doi trei ani și am fost suprataxat, pentru alte servicii, nu pe bilet electronic. Până la urmă am renunțat la ei, dar după un scandal”, a subliniat Liviu Neag.

Acesta a adăugat că și călătorii trebuie să fie responsabili și să verifice costurile, după ce își cumpără bilete de călătorie prin SMS. „Tehnologia are erorile ei. Nimic nu e perfect”, a adăugat oficialul.

 

 

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

author photo two

Luminiţa Silea

Este reporter la ActualdeCluj.ro din aprilie 2014. A lucrat la cotidianul Ziua de Cluj de la lansarea sa, în 2004, până în aprilie 2014. A absolvit Facultatea de Jurnalism a universității "Babeș-Bolyai" în 2004 şi are două diplome de master - în Administraţie Publică la aceeaşi universitate şi în Comunicare şi Relaţii Publice la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) Bucureşti.
  • Articole similare