Închide

Ce trebuie să știi despre ajutoarele la încălzire, pentru care formularele se distribuie de luni

Administrație by Actual de Cluj - oct. 09, 2015 0 509

Vine iarna: cererile pentru subvenția la încălzire sunt distribuite în Cluj-Napoca luni și sunt preluate înapoi încă de joi.

Ajutor pentru plata facturii la încălzire pot primi clujenii care au domiciliul în Cluj-Napoca în perioada sezonului rece – între noiembrie 2015 și martie 2016, pe baza cererii şi declaraţiei pe propria răspundere,  însoțită de actele necesare.

În stabilirea venitului net mediu lunar pe membru de familie şi, după caz, al persoanei singure, se iau  în calcul toate veniturile realizate de membrii acesteia în luna anterioară depunerii cererii, în limita unui plafon – 1.082 lei pentru persoanele singure beneficiare de încălzire de la Regia Autonomă de Termoficare (RAT); 786 lei/persoană pentru familiile sau persoanele care se gospodăresc împreună beneficiare de încălzire de la RAT ; 615 lei/persoană pentru persoanele singure, familiile sau persoanele care se gospodăresc împreună și folosesc pentru încălzirea locuinței gaze naturale, energie electrică sau combustibili solizi.
Pot beneficia de ajutor pentru încălzirea locuinţei, cu energie termică, gaze naturale, energie electrică sau combustibili solizi familiile, respectiv persoanelor singure, care se încadrează în plafoanele de venit pe persoană, numai pentru locuinţa de domiciliu sau, după caz, de resedinţă a acestora, dacă nu deţin bunuri mobile sau imobile, care conduc la respingerea acordării ajutorului.

Formularele pot fi ridicate de la Centrul de Informare pentru Cetățeni de pe strada Moților 7, de la primăriile de cartier (Mănăștur – str. I. Meșter 10; Mărăști – str. Fabricii 4; Iris – Liebcknecht 7-8; Someșeni –  Ttraian Vuia  41; Grigorescu – str. Al. Vlahuță  47-48; Zorilor – Pasteur 60; Gheorgheni – Aleea Băișoara nr. 4A) sau de la sediul Regiei Autonome de Termoficare Cluj-Napoca.

Solicitanții depun cererile completate la administratorul imobilului, care le va centraliza și le va depune însoțite de un borderou centralizator. Stabilirea dreptului de acordare se face o singură dată, pe întreaga perioadă a sezonului rece, începând cu luna depunerii cererii, pentru cei care au depus documentele până la data de 20 a lunii respective, iar pentru cei care au depus documentele după data de 20,   începând cu luna următoare.

O dată completate, acestea se depun după următorul program:
Centrul de Informare pt. Cetățeni
Primăriile de cartier
luni – miercuri 08.30 – 16.30
luni – miercuri 08.00 – 16.00
joi 08.30 – 18.30
joi 08.00 – 17.30
vineri 08.30 – 16.00
vineri 08.00 – 14.30

Nici un comentariu

Scrie un comentariu