Cum să mai atragi IT-iştii. “A trecut vremea recrutării de tipul: “ce...

Cum să mai atragi IT-iştii. “A trecut vremea recrutării de tipul: “ce salariu ai? Îți dăm noi mai mult””

by -
0 168

 

O companie din IT cu birouri în Cluj a programat marți un eveniment pe UX – user experience. Evenimentul are ca protagonist un nume internațional în domeniu, recunoscut de Time și Forbes și e deschis, gratuit, tuturor celor interesați, nu doar angajaților proprii. “Probabil cele mai cool evenimente de IT acum în Romania au loc la Cluj”, spune un specialist în marketing din piață. De ce? Pentru că în bătălia pe cei mai buni angajați, companiile trec la următorul nivel.

“În IT-ul din Cluj se fac evenimente peste cele din Timișoara, de pildă. Probabil cele mai cool evenimente de IT acum în Romania au loc la Cluj. Acestea costă destul de mult, e nevoie de timp, echipa, costuri de deplasare, cazare. Și ele sunt deschise oricui dorește, nu doar angajaților proprii. Practic, e un mod de a arăta puterea companiei tale, proiectele pe care le poți dezvolta. Face parte din strategia de recrutare. Pentru că a trecut vremea recrutării de tipul: “ce salariu ai? Îți dăm noi mai mult”. Acum e: “toţi dau salarii bune în piață, dar uite ce proiecte facem noi, la ce nivel suntem noi”, spune un timișorean cu proiecte în Timișoara și Cluj.
Evenimentul organizat de 3Pillar marți la Cluj este susţinut de directorul de Strategie de Produs și Design Jessica Hall. Ei i se adaugă un specialist român – Paul Axente. Focusul evenimentului este experienţa utilizatorului pe diverse platforme şi strategia de produs. “Evenimentul este unul mai rar şi destul de avansat în zona de IT pentru că se adresează nişat, în special designerilor şi specialiştilor în User Experience, dar şi programatorilor. Dincolo de prezentări, experienţa va fi una cât se poate de practică. În cadrul unui workshop vor fi studiate exemple diverse şi participanţii vor putea învăţa cum să transforme un exemplu negativ într-unul pozitiv, cum să găsească soluţiile, să culeaga date, să prezinte rezultate”, spun organizatorii.
Jessica Hall este specializată în strategie de produs. Ea este cea care a construit echipa de UX la CEB. Unul din principalele proiecte realizate este experienţa interactivă Newseum. Contribuie frecvent cu numeroase articole de specialitate pe diverse bloguri, precum Technical.ly sau Mind the Product. Activitatea ei a primit recunoaştere din partea mai multor organisme de specialitate sau publicaţii internaţionale prestigioase, precum Web Marketing Association, American Association of Museum, Time şi Forbes.
3Pillar a anunţat recent că are nevoie de 100 de angajaţi noi în acest an, în România:

Comments

comments

NICI UN COMENTARIU

Scrie un comentariu