Închide

Zbor spre Cluj întârziat 20 de ore, printre pasageri și fosta șefă DNA Codruța Kovesi. ”Unii erau cu copii mici, cu bebeluși, au rămas fără lapte, nu era nimic deschis să cumpere de mâncare”

ActualitateTop News by Actual de Cluj - dec. 20, 2019 0 419

Dezastru pentru aproape 200 de pasageri ai unei curse aeriene ce trebuia să aterizeze la Cluj încă de ieri – nu mai puțin de 20 de ore întârziere pentru cei 181 de pasageri ai cursei Bruxelles Chaerleroi – Cluj-Napoca, între ei și procurorul-șef european Codruța Kovesi, fosta șefă a DNA.

Avionul a aterizat în urmă cu puține momente iar la sosire Kovesi a anunțat că a depus plângere împotriva companiei aeriene. ”Bine că am ajuns acasă. Am stat peste 20 de ore, de ieri de la ora 14.00, după check-in ne-au anunțat că avionul are întârziere trei ore, apoi au anunțat alte două ore jumătate. La ora 10 seara ne-au anunțat că trebuie să ne mutăm pe aeroportul din Liege, din nou check-in, din nou check in bagaje, ne-au dus într-un terminal mai izolat și ne-au spus că s-a anulat zborul, asta în jurul orei două noaptea”.

Întrebată de ziariști dacă va depune plângere, Kovesi a spus că a depus deja o sesizare. ”Am depus deja o plângere, aștept să văd reacția companiei la sesizarea pe care am depus-o. Am fost 181 de pasageri, unii erau cu copii mici, cu bebeluși, au rămas fără lapte, nu era nimic deschis să cumpere de mâncare și ce aveau nevoie în special cei care aveau copii. Erau și două persoane cu cârje, erau și oameni bolnavi, care aveau anumite nevoi. Nu a venit nimeni de la companie să ne explice ce se întâmplă, nu am știut în niciun moment dacă mai plecăm sau nu. Trebuie să spun că spre dimineață și consulatul României s-a implicat și a încercat să ne ofere ajutor. În cele din urmă am reușit să plecăm astăzi la ora 11″, a spus Kovesi la aterizarea în Cluj.

În replică WizzAir spune că zborul W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca, de ieri, ”a suferit o întârziere semnificativă din cauza sosirii întârziate a aeronavei de pe zborul anterior, ca urmare a condiţiilor meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca, informează reprezentanţii companiei aeriene”. ”Pasagerii afectaţi au fost informaţi şi li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcţie de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporţie de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare. Pasagerii primesc informaţii despre drepturile pe care le au pe un document tipărit, dar şi pe adresa de e-mail pe care au furnizat-o în timpul rezervării. În documentul furnizat, dar şi în e-mailul primit, pasagerii pot regăsi un număr de telefon (diferit faţă de cel obişnuit de relaţii clienţi de pe site-ul wizzair.com) unde pot apela pentru asistenţă”, au arătat reprezentanții companiei.

Check in-ul pentru această cursă s-a făcut ieri după-masă la ora 14, pe aeroportul din Charleroi, după care la ora 22 pasagerii au fost mutați pe aeroportul din Liege unde li s-a comunicat că vor pleca în jurul orei 1 dimineața, apoi că li s-a anulat cursa. În jurul orei 2 dimineața pasagerii au fost anunțați de reprezentanții aeroportului că vor căuta cazare la un hotel, dar aceasta ar fi trebuit plătită de pasageri, care ulterior ar fi trebuit să ceară despăgubiri din partea companiei aeriene. Majoritatea au decis însă să rămână în aeroport.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare