Închide

Primăria face dezbateri online pentru a afla starea orașului în pandemia de Coronavirus

ActualitateAdministrațieTop News by Actual de Cluj - mai 25, 2020 0 172

Mai multe dezbateri publice urmează să aibă loc în următoarea lună. Primăria din Cluj-Napoca a anunțat că a pornit o serie de consultări pentru a putea să ia măsuri din perspectiva alocărilor financiare de la bugetul local pentru cei afectați de pandemia de Coronaviurs. Dezbaterile vor avea loc pe o platformă online și vizează sectorul cultural, cel de sănătate și mediul de afaceri din oraș. Prima dezbatere va avea loc miercuri, în 27 mai, de la ora 17.00 și vizează sectorul cultural din Cluj-Napoca.

Dezbaterile se vor desfășura pe o platformă online de videoconferință potrivit procedurii de dezbatere publică în vederea elaborării și adoptării actelor administrative cu caracter normativ, după cum a anunțat Primăria.

Insituția caută să afle cum au fost afectate mai multe domenii de activitate din oraș de pandemia de Coronavirus, să vadă ce soluții s-au luat deja și cum poate instituția să intervină pentru a ajuta.

Calendarul dezbaterilor publice este următorul:

Starea sectorului cultural clujean. Alocările financiare pentru sectorul organizațiilor neguvernamentale : Miercuri, 27 mai 2020, ora 17:00;

Starea sectorului de sănătate clujean. Alocărille financiare pentru domeniul medical : Marți, 2 iunie 2020, ora 12:00;

Starea sportului clujean. Alocările financiare pentru domeniul sportului: Marți: 9 iunie 2020, ora 12:00;

Starea mediului de afaceri clujean. Provocări și soluții: Marți: 16 iunie 2020, ora 12:00;

Starea socială a municipiului Cluj-Napoca. Provocări și soluții: Marți: 23 iunie 2020, ora 12:00.

În lunile următoare avem în vedere continuarea dezbaterilor publice pe teme legate de învățământ, culte, transport, mediu și alte teme de interes public.

„Cei care doresc să participe la aceste dezbateri pot să o facă potrivit procedurii de dezbatere publică în vederea elaborării și adoptării actelor administrative cu caracter normativ, disponibilă aici : https://primariaclujnapoca.ro/cetateni/dezbatere-publica/procedura-de-dezbatere-publica-in-vederea-elaborarii-si-adoptarii-actelor-administrative-cu-caracter-normativ/. Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterilor publice vor fi înscrise pe platforma online de videoconferință, pe baza unui formular completat online pe site-ul Primăriei municipiului Cluj-Napoca (Secțiunea Depune cereri disponibilă aici: https://e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/ ), înainte cu minimum 4 ore de ora stabilită pentru începerea ședinței. Cetățenii care s-au înscris în aceste condiții, vor primi un link prin e-mail, prin care se vor putea conecta la dezbaterea publică și vor putea lua cuvântul. Data începerii sesiunii de înscriere la cuvânt va fi comunicată odată cu anunțul privind organizarea fiecărei dezbateri publice”, au mai anunțat reprezentanții Biroului Mass media al Primăriei.

Dezbaterile publice vor fi transmise online pe pagina de Facebook a Municipiului Cluj-Napoca.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu