Închide

Peste 2.000 de candidați au promovat proba scrisă la concursul de directori, anunță ministrul Educației, deși ar fi fost nevoie de peste 3400

Educaţie by Actual de Cluj - feb. 19, 2022 0 101

Doar 2.039 de candidați la proba scrisă a concursului de directori, sesiunea ianuarie-aprilie 2022, au promovat acest examen, potrivit unui comunicat de presă al ministrului Educației. Este vorba despre mai bine de 1.000 de persoane care au picat proba, nu s-au mai prezentat, ori au fost eliminate. În condițiile în care de la sesiunea precedentă rămăseseră 3.388 de posturi neocupate, foarte multe școli vor rămâne cu directori interimari și după această sesiune, anunță edupedu.ro.

În județul Cluj s-au înscris 34 de persoane pentru post, iar 31 au promovat.

În sesiunea septembrie-decembrie 2021, au fost ocupate 60,84% din cele 8.652 de funcții vacante publicate de către inspectoratele școlare județene. Adică 5.264 de posturi au fost ocupate, iar 3.388 au rămas vacante.

În actuala sesiune au fost depuse 3.115 dosare, din care 3.082 au fost validate și au permis participarea candidaților la proba scrisă. Au fost prezenți 2.850 de candidați, 209 au absentat, iar 23 de candidați din 17 județe, aflați în izolare sau carantină la data probei scrise, au solicitat participarea la sesiunea specială programată în acest sens (4 martie 2022). Doi candidați au fost absenți la evaluarea lucrărilor, iar trei lucrări au fost anulate, anunță ministrul Cîmpeanu.

Rezultatele obținute de cei 2.845 de candidați prezenți și evaluați:

  • 2.039 de candidați admiși (71,67%)
  • 806 candidați respinși (28,33%).

După validarea rezultatelor la proba scrisă, conform calendarului din anexa la Metodologia de organizare, are loc constituirea comisiilor pentru proba de interviu.

Interviurile se vor desfășura în intervalul 16-25 martie 2022, din comisiile de evaluare făcând parte, ca și în prima sesiune, un inspector școlar, doi reprezentanți ai unității de învățământ, un reprezentant al autorității locale și un specialist în resurse umane sau un cadru didactic din învățământul superior cu competențe în management.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare