Închide

Peste 1,2 milioane de oameni, din România și din lume, au urmărit „Overnight”, cel mai mare party de acasă, cu Untold și ProTV

ActualitateMuzica by Actual de Cluj - mai 04, 2020 0 181

Cel mai mare party de acasă, OVERNIGHT – show de divertisment realizat de UNTOLD și PRO TV,  de 1 Mai – a fost urmărit de peste 1,2 milioane de oameni, din România și din toată lumea

Spectacolul constituie o premieră în materie de transmisie, ajungând la peste 1,2 milioane de oameni, transmisia live fiind făcută simultan la PRO TV, canalele digitale PRO TV, UNTOLD și NEVERSEA ,dar și pe canalele digitale ale artiștilor invitați, precum și la KISS FM. Show-ul oferit de unul din cele mai mari festivaluri din lume și televiziunea numărul 1 în România a adus pe ecranele tuturor DJ-i de top la nivel mondial, precum și artiști români.

OVERNIGHT a început pe canalul de YouTube UNTOLD la ora 22:00, în prezența virtuală a mii de fani de pe tot globul. Ei au putut intra live, în timpul show-ului prin aplicația ZOOM, astfel că în mai puțin de 7 minute de la startul distracției și până aproape de finele show-ului au fost constant peste 3000 de oameni, dornici să intre în direct cu gazda emisiunii, Cabral. Spectatorii au cântat și au dansat toată noaptea, în outfit-uri de party și decoruri aranjate special pentru acest show de 1 Mai.

OVERNIGHT la UNTOLD

În total, peste 160.000 de fani s-au distrat de 1 Mai urmărind emisiunea pe canalul de YouTube UNTOLD. Alți 280.000 de fani s-au conectat la transmisiunile de pe paginile de Facebook UNTOLD, Neversea și de pe paginile partenerlor comerciali ai evenimentului – Ballantines, Dare și Vlad Cazino.

OVERNIGHT la PRO TV

La PRO TV, show-ul OVERNIGHT a început de la 01:15 și a adunat în fața televizorului 265.000 de români din toată țara. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider de audiență, cu 2.2 puncte de rating și 22.0% share. Pe protvplus.ro dar și pe canalele digitale ale stației, distracția a început la ora 23.00, aproximativ 10.000 de utilizatori au urmărit streaming-ul live, adunând peste 4.000 de ore de vizionare. Pe Facebook-ul PRO TV peste 240.000 de persoane au urmărit cele mai interesante momente ale show-ului.

OVERNIGHT LA KISS FM

Overnight a putut fi ascultat și la KISS FM, care are o audiență zilnică de peste 2.500.000 de ascultători, fiind cel mai ascultat radio din România. Maratonul transmisiei de peste 6 ore, prezentat pentru ascultatorii KISS FM de Olix și Fințescu a început la ora 21.00 și a fost transmis și pe pagina de Facebook a radioului, adunând peste 250.000 de vizualizări live.

Dimitri Vegas, DJ-ul numărul 1 al lumii, Lost Frequencies, Sunnery James & Ryan Marciano și Danny Avila au adus în casele tuturor spectatorilor cele mai bune piese, multă bucurie și distracție. Tonul petrecerii l-a dat Pascal Junior, iar în scenă au intrat și invitații speciali – Spike, Grasu XXL, Inna și Manuel Riva. Distracția s-a încheiat la 4 dimineața, cu Dirty Nano.

Producția unică OVERNIGHT a avut, pe lângă multă distracție și o doză de optimism, și un scop caritabil. În timpul emisiunii, spectatorii au putut dona pentru cauzele caritabile susținute de Asociația Dăruiește Viață și Asociația Un Singur Cluj. Donațiile s-au făcut pe www.untold.com/united, precum și prin SMS, la 8826, cu textul IMPREUNA, pentru Asociația Dăruiește Viață. În total s-au strâns peste 1.500 de euro.

Pe lângă distracție, cei care au petrecut în noaptea de 1 Mai au fost invitați să facă și și o faptă bună. Pe durata show-ului, românii au putut dona pentru cauzele caritabile, intrând pe untold.com/united (proiectele Asociației Dăruiește Viață, dar si Asociatia Un singur Cluj).

Asociația Dăruiește Viață construiește primul spital modular din România. Un SMS, la 8826, cu textul IMPREUNA, trimite 2 euro în contul asociației. Mesajul poate fi trimis doar de pe teritoriul României. Puteți susține și cauza Un singur Cluj prin achiziționarea unui bilet de solidaritate de pe unsingurcluj.ro.

Emisiunea Overnight este o inițiativă UNTOLD și PRO TV și este susținută de Kaufland România. Partenerii distracției sunt Ballantines, Dare și Vlad Cazino. Partenerul media al emisiunii este Republica.

OVERNIGHT este o inițiativă UNTOLD și PRO TV, susținută de Kaufland România. Partenerii distracției au fost Ballantines, Dare și Vlad Cazino. KISS FM și Republica au fost partenerii media ai acestei producții.

Acest text are caracter de ADVERTORIAL

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

  • Articole similare