Închide

Inspecţie pentru recepţia unei bucăţele de autostradă, de 12,5 km. Ce probleme s-au găsit pe lotul 3 al autostrăzii Sebeş-Turda

EconomieSinteză știri locale by Actual de Cluj - ian. 09, 2018 0 1130

Drum denivelat, exces de bitum,  probleme legate de aderenţa asfaltului – sunt câteva dintre problemele găsite pe o mică bucată de autostradă, care ar trebui să fie disponibilă curând, dar, de fapt, nu e gata:  lotul 3 al Autostrăzii Sebeş-Turda, care se întinde de la Aiud la Decea. Deşi e vorba de numai 12,5 km, lucrarea are mai multe neconformităţi, după cum s-a constatat în urma unei inspecţii făcute pentru recepţionarea tronsonului, iar elementele pentru siguranţa rutieră nu sunt întrunite, scrie Mediafax.

Purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Alin Şerbănescu, a declarat, marţi, după inspecţia pentru recepţionarea lotului 3 al Autostrăzii Sebeş-Turda, că anumite neconformităţi descoperite în luna noiembrie 2017 s-au menţinut. Constructorului i s-a pus în vedere să remedieze deficienţele constatate anul trecut, potrivit lui Şerbănescu.

”Vorbim de exces de bitum, vorbim de probleme legate de rugozitate, adică de aderenţa în sine a asfaltului, vorbim de elemente de planeitate executate neconform, care, din perspectiva circulaţiei, pot crea probleme, a completat Alin Şerbănescu. El a remarcat, pe parcursul inspecţiei, că drumul este denivelat în mai multe locuri. Şerbănescu nu a putut preciza, în acest moment, dacă se va face sau nu recepţia, însă a spus că cel târziu până în luna martie se va circula pe acest tronson.

Ştirea integrală AICI

Update.

Pro Infrastructura: amânarea deschiderii, o „crimă” la adresa şoferilor

„Din punctul nostru de vedere, încă o amânare a deschiderii acestui lot de autostradă din motive discutabile este atât o crimă la adresa șoferilor care se deplasează pe drumul național paralel și pe care au loc accidente frecvente, cât și o bătaie de joc față de banul public, existând un risc ridicat de a plăti daune financiare considerabile constructorului pentru această tergiversare. În acest sens, solicităm CNAIR să publice IMEDIAT rezultatele testelor realizate atât de CESTRIN care ar fi arătat neconformități, precum și rezultatele testelor echivalente făcute de Supervizorul FIDIC (DRDP Cluj)”, au transmis reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructura, care monitorizează şantierele de infrastructură din România.

 

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare