Închide

Cum facem Marketing Online pentru business-urile locale?

ActualitateSocial by Actual de Cluj - oct. 26, 2020 0 169

Servicii SEO, Social Media sau Google Ads? Să faci Marketing Online pentru afaceri locale nu este, nici pe departe, o misiune ușoară. Într-adevăr, publicul este mult mai ușor de targetat, fapt pentru care o campanie de promovare Facebook, de exemplu, va fi mult mai ușor de realizat decât în cazul unui brand de renume național, care trebuie să creeze campanii diferite, în funcție de diferitele variații ale grupului-țintă. Cu toate acestea, potențialul este mult mai scăzut, dar, cu o strategie corectă, un brand local va câștiga mai repede încrederea potențialilor clienți.

Am pregătit, așadar, un ghid de sfaturi și trucuri, pe care specialiștii în Marketing Online le aplică frecvent și eficient:

#1. Primul pas: Afacerea devine vizibilă pe Google!

46% dintre căutările pe Google sunt orientate către găsirea de business-uri și produse locale. Mai mult, 88% dintre acestea se concretizează cu un telefon, e-mail sau chiar cu o vizită în magazin. Așadar, potențialul este unul uriaș! Afacerea ta trebuie să fie vizibilă!

Înainte de a descoperi dacă business-ul tău are sau nu potențial din prisma unei game de servicii SEO, recomandarea specialiștilor este să apelezi la o soluție sigură și gratuită: Google My Business. Acest program dezvoltat de Google este menit să te ajute să-ți creezi un profil de companie, cu date de bază (date de contact, program de lucru, locație), care se va bucura de vizibilitate atât în motorul de căutare, cât și în Google Maps, cu ajutorul cărora vei atrage atât clienți din orașul tău, dar și turiști care se informează în legătură cu produsele și serviciile de aici.

După ce ți-ai înregistrat afacerea în Google My Business, e timpul să discuți cu o agenție care oferă servicii SEO. Specialiștii vor face o analiză completă și vor stabili dacă merită sau nu să investești în optimizare.

#2. Fii prezent pe Social Media!

Mijloacele de promovare Facebook și Instagram sunt foarte utile pentru afacerile locale. Postează update-uri regulate despre activitatea business-ului, despre produsele noi și încearcă să interacționezi cât mai mult cu această comunitate din online.

Un truc inteligent de promovare Facebook este încurajarea check-in-urilor. Creează o poveste în jurul locației tale, introdu elemente inedite sau pur și simplu încearcă să livrezi produse/servicii de o calitate superioară! Oamenii nu vor rata ocazia de a se mândri cu faptul că ți-au trecut pragul și te vor recomanda, mai departe, prietenilor.

#3. Platforme online

Există multiple platforme care își doresc să sprijine afacerile locale. Dacă nu dispui de suficiente resurse pentru a-ți crea propriul site, poți lua în considerare deschiderea unui profil pe platformele dedicate business-urilor locale. Acestea îți vor deschide orizonturile către o bază mai mare de clienți, iar o parte din promovarea afacerii tale le va reveni chiar lor!

SEO 365 oferă sprijin afacerilor locale și le ajută, cu strategii de Marketing Online eficiente, să devină adevărate povești de succes. Dacă îți dorești să îți crești afacerea în online, echipa SEO 365 îți propune să vă întâlniți pentru o sesiune de consultanță gratuită, în care să descoperiți, împreună, adevăratul potențial al business-ului tău local în mediul digital fie că ne referim la SEO, Social Media sau alte unelte de Marketing digital.

 

Acest text are caracter de ADVERTORIAL

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare