Închide

Cum ar putea fi eficientizată noua linie de transport public introdusă după două decenii de petiții în cartierul Dâmbul Rotund din Cluj

ActualitateAdministrațieTop News by Actual de Cluj - mai 20, 2024 2 385

Noua Linie 56 de transport public introdusă în Cartieru lDmbul Rotund din Cluj-Napoca, începând din 20 mai, ar trebui trebui eficentizată, mai ales că va circula dor în zilele lucrătoare (numai 12 curse/linia ajungând până aproape de piața Mihai Viteazul), cred specialiști în obilitate.
„Comasarea noului traseu cu traseele 18 și 32B ar permite eliminarea suprapunerilor de trasee, realizandu-se o axa consistentă din Borhanci în Dâmbul Rotund. Exploatarea noului traseu rezultat cu autobuzele traseelor 18, 32B și 56 ar permite o cadență de circa 20 de minute în ora de vârf, sporind totodată legăturile riveranilor cu transportul public de pe axa est-vest și accesul în centru. Ca un serviciu de transort public să fie calitativ și o alternativă viabilă autoturismului personal, acesta trebuie să ofere conectivitate cât mai buna, tranzitând centrul orașului, frecvențe previzibile și, mai ales, circulație și în afara orelor de vârf, și în zilele nelucrătoare”, se arată pe pagima Mobilitatea Cluj-Napoca.
Potrivit Companiei de Transport Public Cluj-Napoca, linia nr.56 va circula din 20 mai și va deservi Cartierul Dâmbul Rotund.  „Această implementare vine ca răspuns la solicitările exprimate de locuitorii acestui cartier, pentru a avea acces mai facil la transportul public și implicit la îmbunătățirea mobilității urbane. va face legătura între cartierul Dâmbul Rotund, Piața Gării și Piața Mihai Viteazu”, a arătat CTP.

Traseul noi linii, precum și stațiile aferente sunt următoarele:

  • Tur: P-ța Mihai Viteazul ( stația Pod Traian), strada Horea ( stația Cloșca ), strada P-ța Gării ( stația P-ța Gării Nord), strada Giordano Bruno ( stația Giordano Bruno, stația Giordano Bruno Est), strada Partizanilor ( stația Partizanilor Est, stația Partizanilor Vest ), strada Lombului (stația Lombului), strada Gheorghe Sinion ( stația Gheorghe Sion Vest) .
  • Retur: strada Gheorghe Sion ( stația Gheorghe Sion Vest, stația Gheorghe Sion Est) , strada Spicului ( stația Spicului Nord, stația Spicului Sud), strada Giordano Bruno ( stația Giordano Bruno Vest, stația Autogara) , strada I.L. Caragiale, strada Horea, P-ța Gării ( stația P-ța Gării Vechi) , strada Burebista, strada Traian ( stația Traian), P-ța Mihai Viteazul ( stația Pod Traian).

„O noua linie sortita din start eșecului. Puneți pu’ine curse ca „e la ]nceput și nu sunt călători” => călătorii nu se bazeaza pe ea că are puține curse => nu adăugați curse că „nu este cerere pentru mai multe”. Aceeasi poveste și pe liniile 18, 46/46L, 50D etc. De ce nu le puneți din start din 15 în 15 minute pe tot parcursul zilei, să vedeți că, treptat devin folosite și rentabile?”, arată un clujean pe pagina oficială a CTP.

„Ma bucur că apare, dar frecvența dimineața e prea mică. Mai trebuie o cursă între cea de 07:10 si cea de 08:05”, crede un alt riveran din Dâmbul Rotund.

2 comentarii

  1. Nu înțelegem ce este PROSTIA ACEASTA…..cum sa circule un autobuz din 8 în 8 ordin orașul Cluj-Napoca??????NOAPTEA MINTII CE ANALFABETI FUNCTIONALI..cum adică cei din DAMBUL ROTUND SUNT MAI INAPOIATI???NU INTELEGEM???Așa o sa te votam primare….DAMBUL ROTUND CEL MAI OPRIMAT CARTIER CU INFRASTRUCTURA ZERO……SA- VA FIE RUSINE NESIMTITILOR!

Scrie un comentariu

Articole similare