Închide

Centrul comercial din Florești se renovează la 11 ani de la deschidere cu 20 milioane de euro

Economie by Mihai Prodan - ian. 11, 2019 3 2553

Centrul comercial Vivo din Florești bagă 20 de milioane de euro într-un proiect de reamenajare a mall-ului care a început în urmă cu câteva zile și ar urma să continue pe tot parcursul anului, timp în care mai multe magazine au fost mutate.
Mai multe magazine din mall au fost închise iar spațiile au început să fie reamenajate. Responsabilul de relații publice al Vivo, Beatrix Istoc, spune că la sfârșitul lucrărilor de reamenajare mall-ul va include branduri noi în regiune, și dă un exemplu – Peek&Cloppenburg. „Proiectul de renovare include atât lansarea unor noi branduri în regiune, cât și extinderea anumitor magazine existente”, spune ea într-un răspuns la solicitarea actualdecluj.ro. Mall-ul e foarte profitabil: înțesat de mușterii cam la orice oră și în special seara și în weekenduri, cu parcarea plină, firma care-l administrează, Polus Transilvania Companie de Investiții SA, face profit anual de milioane de lei. În 2017, la data celor mai recente raportări, firma a avut venituri totale de 89,6 milioane de lei și un profit de aproape 7 milioane de lei. În 2016 a marcat un profit record, de nu mai puțin de 55 de milioane de lei, adică 12,2 milioane de euro.

Centrul comercial Vivo! din Florești, fost Polus, a fost deschis în 2007 și e cel mai mare mall pe un singur nivel din țară.

Cifra de afaceri și profitul Polus Transilvania Companie de Investiții SA din ultimii ani:

2017
cifra de afaceri 89.588.294 lei
profit 6.956.138 lei
2016
cifra de afaceri 74.374.880 lei
profit 55.147.040 lei
2015
cifra de afaceri 66.946.466 lei
profit 16.555.531 lei
2014
cifra de afaceri 65.343.443 lei
profit 1.973.995 lei

3 comentarii

Scrie un comentariu

author photo two

Mihai Prodan

Ziarist din 2001. Licențiat în jurnalism din 2004, master în comunicare din 2006. Specializări la Reuters în Londra și Institutul Internațional pentru Jurnalism în Berlin.