„Dacă facem un calcul, eu am fost curios, și văd că a costat circa un milion de euro kilometrul pentru aceste lucrări, este o chestie interesantă. O să îi dați vreo denumire, după vreo piatră prețioasă sau vreun metal rar, dar merită să îi dați și o denumire de acest fel. Eu sunt convins că de la prețul terenurilor în zonă, până la atractivitatea locului, totul a crescut, nu doar numărul turiștilor mulțumiți că nu își mai strică mașinile pe acest drum. Știu cât de greu era pentru antreprenorii din zonă să facă vreo pensiune, ceva. Nu aveau cum să vină oamenii cu mașini mici. În serpentine, în urmă cu câțiva ani încă se practica folosirea semnalelor luminoase și auditive, cei care intrau în curbă claxonau, ca să știe cei de pe contrasens și să se poată feri unii de alții, pentru că drumul era îngust, nu era loc să te retragi și vizibilitatea era inexistentă”, a declarat vicepreședintele Consiliului Județean Cluj, Vákár István, în cadrul unei conferinței de presă, organizate pe traseul drumului modernizat.

Traseul județean de importanță turistică „Drumului Apusenilor”, în lungime totală de peste 25 de kilometri, începe de la intrarea în localitatea Valea Drăganului (intersecția cu DN1), continuă până în proximitatea Barajului Drăgan-Floroiu și ajunge până la limita administrativă cu județul Bihor.

sursă foto: cjcluj.ro