Închide

Alba 24: Consiliul Județean Alba plătește 11.000 euro unei firme din Cluj pentru câteva postări pe Facebook

Administrație by Actual de Cluj - apr. 02, 2018 0 681

 

Promovarea pe rețelele de socializare a devenit un must pentru orice firmă sau instituție, dar de aici până la a plăti un om cu 2.000 de euro pe lună pentru a posta câteva poze și două rânduri, copiate din comunicatele de presă, e cale lungă. Dacă vă imaginați că nicio firmă nu ar da această sumă unui „postac” aveți dreptate. În schimb instituțiile publice care trăiesc din buzunarele contribuabililor nu prea țin cont de bani, deci de ce să nu faci un contract, prin achiziție directă, pe 11.000 de euro pentru fix 93 de postări pe Facebook și 67 pe Instagram, în cinci luni. Halucinant dar adevărat. Atât a plătit Consiliul Județean Alba pentru postări pe rețelele de socializare, relatează Alba24.ro.

Își cumpără cele mai noi telefoane de pe piață, fac deplasări lunare în toată lumea, au salarii peste limita bunului simț, deci toate condițiile unui job de care să te intereseze. Cu toate astea cei din Consiliul Județean Alba își bat în continuare joc de banii publici. Nu mai puțin de 52.436 lei (fără TVA) a plătit Consiliul Județean Alba unei firme, care nici măcar nu are un site funcțional ci doar o temă goală nefinalizată, pentru a gestiona conturile de pe rețelele de socializare ale instituției.
11.000 de euro pentru 3 postări pe săptămână timp de 5 luni. Cel mai profitabil contract la care visează orice persoană care se pricepe cât de cât la navigat pe internet.

Firma care s-a ales cu „cel mai bun job din lume” este TSM NEW Project SRL, deținută de Vasile Tămaș în proporție de 95% și Mihai Ovidiu Szekely. Firma este înregistrată în Cluj și are ca obiect de activitate „Cercetare și dezvoltare în alte științe naturale și inginerie”. Administratorul firmei, Vasile Tămaș se pare că ar fi soțul unei angajate de la Primăria Alba Iulia.

 

Caietul de sarcini întocmit de Serviciul Turism, Cultură, Tineret, Sport și Învățământ, semnat de directorul executiv Ioan Bodea, a fost făcut parcă să poată orice firmă, indiferent de domeniul de activitate, să se înscrie pentru achiziție, cu condiția să afle de aceasta.

„Prestatorul va gestiona comunicare prin intermediul următoarelor rețele de socializare: Facebook, Instagram, Twitter și Pinterest, sub coordonarea persoanelor desemnate de Consiliul Județean Alba.

Conturile vor fi gestionate în funcție de profilul fiecărei rețele, al celor două categorii de conturi/ pagini respectiv cea instituțională și cea promovării turistice.

Se va crea cont de Twiter al Consiliului Județean” se arată în Caietul de Sarcini care a fost publicat oricum așa, ca pe o formalitate atâta vreme cât achiziția s-a făcut direct cu ”specialiștii” cu rude-n Primărie și relații la partid.

Tot aici mai scrie că, potrivit „strategiei de comunicare”, se vor face 3 postări pe săptămână pe facebook, instagram si twitter și 3 pe lună pe Pinterest.

„Postările vor fi însoțite obligatoriu de un element ilustrativ, sub formă de fotografie, grafică, elemente video, animație sau infografic și de o descriere sub formă de text adaptat rețelei și tipului de cont” mai scrie în caietul de sarcini.

Pentru aceste minime cerințe pe care le putea face orice angajat care doarme prin birourile instituției, Consiliul Județean a considerat că trebuie să se mai scuture de 11.000 de euro.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu