Închide

Scandal între CFR Călători și CFR Infrastructură după ce ieri ușa trenului București – Cluj a rămas fără ușă la ultimul vagon

Actualitate by Actual de Cluj - aug. 09, 2023 0 208

Scandal între CFR Călători și CFR Infrastructură după ce ieri ușa trenului București – Cluj a rămas fără ușă la ultimul vagon.

CFR Călători a arătat ieri că incidentul a fost cauzat de un utilaj al CFR Infrastructură care lucra în apropiere dar azi aceasta din urmă susține că ușa a căzut fără nicio intervenție. ”Drezina pantograf care desfășura lucrări la linia de contact se afla într-adevăr la ieșire din stația Bărăbanț, doar că ușa vagonului din compunerea trenului IR 1836 a căzut “SINGURĂ ”pe liniile CF, fără ajutorul niciunui utilaj, în momentul intrării trenului în stația Bărăbanț, dovada fiind filmarea oficială de pe camerele de luat vederi din stație, care au surprins exact momentul în care ușa se desprinde și cade direct pe linii, fără a fi smulsă de vreun utilaj feroviar!!!”, a arătat azi CFR Infrastructură, care prezintă și dovada video.

În plus, susține aceasta, chiar operatorul național, conform comunicatului oficial referitor la acest incident, menționează faptul că ”ușa de acces este culisantă cu acționare digiatală, iar deschiderea acesteia este posibilă numai pe timpul staționării trenului”. ”Ne întrebăm retoric, cum putea un utilaj feroviar să smulgă ușa vagonului, care este culisantă și se deschide doar în timpul staționării, dacă trenul IR era deja în mișcare”, susține CFR Infrastructură.

În plus, deși CFR Călători a acuzat oficial că ”un utilaj feroviar care se afla și lucra la infrastructura feroviară a intrat în gabaritul de trecere”, în raportul de eveniment chiar mecanicul trenului a subliniat faptul că ”la trecerea prin stația Bărăbanț erau lucrători și utilaje, am dat semnal de atenție, conform reglementărilor în vigoare. Acestea nu se aflau în gabaritul de trecere, ci pe liniile învecinate”.

 

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare