Închide

„Săptămâna verde”, în care elevii să înțeleagă efectele schimbărilor climatice, noua propunere susținută de Ministrul Educației în structura anului școlar

ActualitateAdministrație by Actual de Cluj - ian. 11, 2022 0 152

„Chiar dacă anul acesta, din cauza crizei sanitare, Săptămâna „Şcoala altfel” a înregistrat dificultăţi, pentru că pe parcursul acestei perioade toată şcoala a fost altfel, găsesc că este o idee foarte bună ca în structura anului şcolar să integrăm şi susţin de pe acum această propunere, o săptămână verde în care elevii să poată ieşi din şcoală şi să înţeleagă într-o manieră cât se poate de directă în natură care sunt efectele schimbărilor climatice, care sunt efectele generale asupra mediului, şi cele bune şi cele rele, pentru a putea face diferenţa, pentru a putea face alegerile inteligente”, a afirmat ministrul Educaţiei, citat de Agerpres, cu prilejul lansării în dezbatere a Raportului „Educaţia privind schimbările climatice şi mediul în şcoli sustenabile”, elaborat de Grupul de lucru pe tema educaţiei cu privire la schimbări climatice şi mediu, înfiinţat la nivelul Administraţiei Prezidenţiale, document care a fost lansat la Palatul Cotroceni.

Sorin Cîmpeanu a asigurat că dezideratele din Proiectul „România Educată” vor fi transpuse în realitate într-o manieră integrată, care va include şi conceptul de dezvoltare durabilă prin educaţie de mediu şi prin conştientizarea importanţei schimbărilor climatice.

El a menţionat că Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă are o componentă verde foarte bine integrată în pachetul „România Educată” în valoare de 3,6 miliarde de euro, pentru reformele din educaţie.

Documentul lansat marţi în dezbatere publică vizează învăţământul preuniversitar şi lărgirea accesului la educaţia privind schimbările climatice şi mediul şi include o serie de propuneri şi de măsuri concrete.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu