Închide

Printre producătorii de cosmetică din Europa pe care pandemia nu i-a afectat se numără și Farmec

ActualitateEconomie by Actual de Cluj - iun. 26, 2021 0 84

Compania clujeană Farmec apare în studiul prezentat de  SRD-media ,realizat de engage™, o companie specializată în soluții digitale de autentificare și marketing. Studiul vizează o analiză cu privire la modul în care pandemia a afectat industria cosmeticelor din Europa. În analiză e menționată și comapnia clujeană Farmec, care pe perioada pandemiei a înregistrat o creștere de 5,9% în rândul angajaților, din 2019 până în 2021.

În 2020, unele branduri au fost nevoite să se reorienteze și să se concentreze pe mediul digital, pe măsură ce vânzările din magazinele fizice au scăzut exponențial. Studiul prezintă felul în care unele au supraviețuit, altele au prosperat, iar altele au fost puternic afectate. Faptul că Farmec și-a îndreptat atenția către vânzarea de produse dezinfectante pentru a acopericererea din timpul pandemiei a ajutat compania să prospere și să depășeașcă perioada de criză.

Conform datelor din LinkedIn, Farmec a angajat 44 de oameni noi în  ultimii doi ani, ajungând la 251 de angajați pe această platformă în iunie 2021. Astfel, compania a înregistrat o creștere de 5,9% în rândul angajaților din 2019 până în 2021.

Farmec a vândut circa 2 milioane de produse de tip dezinfectant, în ultimul an. Dintre acestea, 60% au ajuns la ditribuitori si retaileri, iar 40% au ajuns în spitale, școli, primării, precum și în alte instituții publice.

Analiza prezentată de SRD-media

Wella, No7 și FMWorld au înregistrat creșteri de peste 100% în numărul de angajați
L’Oreal, Avon, și Oriflame mii de noi angajați între 2019 și 2021
Marionnaud, L’OCCITANE, Revlon și LUSH au redus numărul angajaților în 2020;
Farmec, cel mai prosper brand de beauty din România în 2021. Compania a înregistrat o creștere de aproape 6% în rândul angajaților din 2019 până în 2021.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare