Închide

Ploaie de reclamații pentru firmele de curierat, după Black Friday: zeci de clujeni nu și-au primit produsele după săptămâni întregi

ActualitateTop News by Mihai Prodan - dec. 14, 2016 1 817

Plouă cu plângeri la Protecția Consumatorilor în Cluj, după ce firmele de curierat n-au mai putut face față comenzilor în special de Black Friday iar clienții nemulțumiți își așteaptă produsele comandate după săptămâni întregi.

Numărul plângerilor care se referă la firmele de curierat, la Protecția Consumatorilor Cluj, ajunge la aproximativ 60 în patru săptămâni. E o cifră imensă: „marea majoritate sunt comenzi online, în special de Black Friday, și din cauza volumului mare de mărfuri ce au trebuit să ajungă în țară au o problemă. Și nu e doar în Cluj, e o situație destul de tensionată în țară” – acestea sunt cuvintele purtătorului de cuvânt al instituției, Ioana Katona, care adaugă că, practic, toți marii operatori din industrie sunt vizați de plângerile consumatorilor nemulțumiți. „Cam toate firmele de curierat sunt într-o situație de impas, datorită numărului mare de reclamații pe care le avem”, spune ea.

Cristina Grecu e unul dintre clienții nemulțumiți, căci a făcut o comandă de 1.300 de lei la Ikea, în București, și aceasta n-a mai ajuns nici după o lună, cu toate telefoanele – ba la magazinul de mobilă, ba la firma de curierat, iar acum s-a adresat presei. „Deja mă depășește situația”, spune ea. „Am mai comandat de două ori de la ei în trecut și au venit produsele în 2-3 zile, acum au trecut 20 și ceva de zile”. O parte dintre coletele comandate i-au ajuns totuși, după trei săptămâni, un altul a ajuns șifonat la o altă persoană. „Tipul la care a ajuns coletul meu de la Ikea își comandase o mobilă de bucătărie, și când a desfăcut coletele o parte din ea îi era zgâriată și lovită”.

Altă situație se referă la o clujeancă ce a plasat o comandă la Ikea în 19 noiembrie, „după care m-am luat cu altele și am luat de comandă”. „Noroc că m-au sunat cei de la Ikea România să-mi spună că-mi vor returna banii de transport, pentru că nu mi-aș fi dat seama că Fan Courier nici până azi nu mi-a adus coletul”, spune ea.

La Fan Courier, firma de curierat reclamată în aceste două cazuri, nu răspunde nimeni la telefoane de trei zile, pentru a explica situația.

Un comentariu

  1. va meritati soarta. ati luat produsela preturi mincinoase. aceleasi ca si in vara. e normal sa asteptati acum ca e aglomerat. nu zice niciunde ca tre livrate a 2zi.
    asa ca rabdare

Lasa un raspuns pentru adi

author photo two

Mihai Prodan

Ziarist din 2001. Licențiat în jurnalism din 2004, master în comunicare din 2006. Specializări la Reuters în Londra și Institutul Internațional pentru Jurnalism în Berlin.

Articole similare