Închide

(P) Farmec valorifică ingredientele naturale locale și le integrează în producție

Social by Actual de Cluj - nov. 07, 2018 0 31

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, este prima companie locală care utilizează în producția proprie argila naturală din munții Pădurea Craiului. De peste 17 ani, acest ingredient stă la baza dezvoltării gamei Aslavital Mineralactiv, disponibilă de la sfârșitul lunii septembrie într-o formulă modernizată.

„Suntem foarte atenți la ingredientele pe care le folosim în crearea și dezvoltarea gamelor din portofoliu, întrucât acțiunea sinergică a acestora asigură atât eficiența produselor noastre, dar și competitivitatea în categorie, din punct de vedere preț. Aslavital este un brand care se evidențiază față de celelalte mărci existente prin integrarea în compoziție a argilei 100% naturale, provenită din Munții Pădurea Craiului, din Apuseni. Datorită proprietăților sale terapeutice și cosmetice extrem de valoroase, cât și a puternicelor efecte detoxifiante, mineralizante și regenerante, argila răspunde foarte bine nevoilor actuale ale consumatorilor, inclusiv celor de protecție împotriva poluării urbane. Valorificarea ingredientelor naturale, de proveniență locală este o mândrie, dar și o reală responsabilitate pentru Farmec, în calitate de cel mai mare producător român de cosmetice. Astfel, în funcție de noile trenduri cosmetice, vom continua să dezvoltăm gamele brandului Aslavital pe baza acestei argile naturale, dar și să integrăm alte ingrediente locale procurate în producție”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager Produs Farmec.
Printre principalele beneficii ale argilei se numără remarcabila putere de absorbție și de echilibrare a corpului, proprietățile cicatrizante, calmante și antistres cât și de revigorare a celulelor și revitalizare a metabolismului celular. Datorită acestora, gama Aslavital Mineralactiv asigură un program eficient de îngrijire a tenului, aducându-i o infuzie de tinerețe și naturalețe.
Mai mult, argila din munții Pădurea Craiului acționează ca un remineralizant puternic asupra organismului, datorită celor peste 20 de minerale naturale incluse: Fier, Potasiu, Sodiu, Calciu, Galiu, Nichel, Magneziu, Mangan, Cupru, Zinc, Sulf, Cobalt, Siliciu, Aluminiu, Fosfor, Titan, ș.a.
Procesul de selecție al ingredientelor este unul complex, ce poate dura până la 3 luni. Acesta include partea de cercetare și de studiu al literaturii de specialitate, analiza plajei de ingrediente active, selecția celor mai adecvate, testarea acestora, elaborarea rețetelor produselor și demararea producției propriu-zise.
Cele 15 produse din gamă cu formulări inovatoare răspund nevoilor actuale impuse de stilul urban și se adresează tuturor tipurilor de ten, inclusiv celor sensibile și ușor iritabile. Datorită asocierii unice dintre argila provenită din munții Pădurea Craiului, Cobiodefender-ul EMR, un agent antistres specific, cu un rol esențial în revitalizarea metabolismului celular și repararea epidermică, și complexul Ferulan, bogat în acid Ferulic, unul dintre cei mai puternici antioxidanți cunoscuți, sunt reduse efectele poluării generate de stresul urban, ale poluării electronice și ale radiațiilor UV.
Produsele pot fi încadrate în programe personalizate de îngrijire, în funcție de nevoile specifice ale consumatorilor.
De la finalul lunii septembrie, noua gamă poate fi achiziționată din magazinul online www.farmec.ro, din rețeaua magazinelor de brand Gerovital și Farmec și din hypermarketurile, supermarketurile din țară.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În august 2018, reţeaua celor 24 magazine de brand (Farmec și Gerovital) deţinute de Farmec se întinde în 16 orașe și cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 16 magazine Gerovital care se găsesc în București (3 magazine), Cluj-Napoca (2 magazine), Constanța (2 magazine), Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea şi Oradea.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați:
• Rafaela Bachios, Jr. Media Associate Golin – RBachios@golin.com, +40 742 278 898
• Maria Duca, Media Associate Golin – MDuca@Golin.com, +40 754 040 394
• Simona Oprea, PR Director Golin – Soprea@Golin.com, +40 758 243 642

Nici un comentariu

Scrie un comentariu