Închide

[P] 400 de produse din 34 de game sunt listate pe magazinul online relansat de Farmec

ActualitateSocial by Actual de Cluj - aug. 18, 2016 0 239

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, relansează website-ul companiei, www.farmec.ro. Noua versiune a website-ului aduce îmbunătățiri la nivel de user experience, proces de cumpărare, dar și la nivel de tehnologie, noua versiune fiind mobile responsive.

Site-ul este organizat în 9 categorii, fiind listate 400 de produse din 34 de game, pe care cei interesați le pot descoperi prin numeroasele opțiuni de căutare: în funcție de gamă, tip de ten, varsta, destinația produsului, oferte speciale, noutăți.  „Compania noastră a fost întotdeauna atentă la nevoile și cerințele consumatorilor, încercând să transforme pentru aceștia fiecare experiență Farmec într-o bucurie. De la lansarea website-ului, succesul acestuia a crescut constant. Produsele Farmec sunt din ce în ce mai căutate online, iar un număr considerabil de clienți aleg să le cumpere direct de pe platformă. De aceea, așa cum îmbunătățim în permanență fiecare produs, prin rețete noi, principii active noi și ingrediente atent selecționate, am decis să reorganizăm și website-ul companiei, astfel încât utilizarea sa să fie plăcută și eficientă. Deși de această dată schimbarea este vizibilă, lucram în permanență la îmbunătățirea modului de funcționare a site-ului, integrând noi funcționalități, pentru a ține pasul cu tendințele și cu cerințele clienților noștri”, a declarat Cristina Berdea, Manager de vânzări online.

În topul produselor cel mai des comandate de pe website, se află cele destinate îngrijirii tenului împotriva ridurilor: Fiole cu Colagen Aslavital, Fiolele cu Acid Hialuronic, Serul perfect anti-age și Crema antirid intens hidratantă SFP 10, din gama Gerovital H3 Evolution. De un mare succes se bucură și kitul de regenerare pentru păr Gerovital Tratament Expert, precum și produse din gamele Gerovital Plant și Gerovital H3 Derma+.

Website-ul funcționează atât ca magazin online și platformă corporate, cât și ca sursă de informare. Utilizatorii pot beneficia de testul Farmec, ale cărui rezultate îi ajută să aleagă produsele care li se potrivesc cel mai bine, iar în secțiunea “Sfatul specialistului Farmec”, primesc răspunsuri la întrebări despre produse și îngrijire, direct de specialistii Farmec. Totodată, website-ul pune la dispoziția vizitatorilor informații despre noutăți și tratamente, precum și sfaturi de îngrijire sub formă de tutoriale video.

Consumatorii găsesc informații atât despre produsele cosmetice, cât și despre cele din categoria de îngrijire a locuinței. Fiecare produs este prezentat alături de date privind modul de utilizare, sfaturi ale specialiștilor si pareri ale consumatorilor. De asemenea, în categoria “Promoții”, vizitatorii pot alege cele mai avantajoase oferte.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu