O nouă licitație pentru contractul de amenajare a spațiilor verzi din Cluj/Acord cadru pe 4 ani și peste 271 de milioane lei, împățiți pe trei sectoare/Primăria oferă punctaj suplimentar pentru cei care au mașini electrice/hibrid
AdministrațieTop News by Actual de Cluj - iun. 16, 2025 0 196

Ofertele pentru nouă licitație care vizează contarctul de întreținere și amenajare a zonelor verzi din Cluj-Napoca au că dată limită de depunere ziua de 15 iulie. Primăria licitează un nou acord-cadru pe 4 ani, împărțit în trei loturi (de est, de vest plus cimitire) care totalizează peste 271 de milioane lei. Actualul contract este deținut de Eco Garden Construct și expiră la începutul lunii octombrie, anul acesta.
Licitația pentru contractul de întreținere (acord-cadru pe 4 ani) a zonelor verzi, locurilor de joacă și cimitirelor din Cluj-Napoca a fost publicată pe SEAP la finalul lunii mai 2025. Criteriile de evaluare vizează cea mai avantajoasă ofertă: prețul (70%), numărul de autoturisme electrice/hibrid(10%), numărul de autoutilitare de 3,5 tone electrice/hibrid (10%) și numărul de perii de măturat și spălat mecanizat electrice/hibrid (10%).
Care sunt loturile:
LOT 1 – SECTOR EST – Activitatea de amenajare și întreținere a zonelor verzi și a locurilor de joacă pentru copii (valoare estimată peste 118 milioane lei)
Sector est – Calea Turzii, str. Parcul Ştefan cel Mare, Piaţa Avram Iancu, str. Cuza Vodă, str. Iașilor, str. I.P.Voitesti, str. Dacia, str. General Dragalina, str. Mamaia, str. Șerpuitoare, str. Negruzzi, str. Gruia, str. Crișan, str. Emil Racoviță, str. Albert Eistein, str. Decebal, str. Burebista, str. Caii Ferate, str.Haiducului, str. Traian, str. Oașului, str. Ștefan Pascu, str. Oaşului şi B-dul Muncii – depou tramvai
LOT 2 – SECTOR VEST – Activitatea de amenajare și întreținere a zonelor verzi şi a locurilor de joacă pentru copii (valaore estimată peste 118 milioane lei)
Sector vest – partea de vest – de la Calea Turzii ( Observatorului, Meteor, Cometei, Noica, Miko Imre, Moisil, Russo, Karoly, Făgetului, Republicii, Șoimului, Avram Iancu ), de la Baba Novac, Eroilor, Iuliu Maniu, 21 Decembrie ( de la Prefectura la Melody) , Brassay Samuel, Tipografiei, Șaguna, Piața M. Viteazul, Horea, I.L Carageale, Mecanicilor, Romulus Vuia, G.Bruno, Partizanilor, Copossu, Maramureșului, Odobești, de la Parcul Ştefan cel Mare, de la str. Cuza Vodă, de la str. I.P. Voiteşti, de la str. Decebal, de la Burebista, de la str. Căii Ferate, de la str. Oaşului şi str. Cosminului.
LOT 3 (CIMITIRE, estimat la peste 35,4 milioane lei) – Activitatea de amenajare și întreținere a zonelor verzi din următoarele cimitire:
- cimitirul Central – str Avram Iancu nr. 26-28
- cimitirul Mănăștur – str Govora f.n.
- cimitirul Crișan – str Mecanicilor nr 22
- cimitirul Pomet – str Pomet f.n.
- cimitirul Someșeni – str Moș Ion Roată f.n.
Cerințe pentru ofertanți
Pentru procedura de licitațație, Primăria a impus și o serie de condiții minime obligatorii în materie de mașini și utilaje pentru firmele care prestează seviciile pentru fiecare din loturi:
-autoturisme: minim 3 buc. min. Euro 6
– autoutilitare de min 3.5 to – min. 3 buc. min. Euro 6;
– autocisterne – min. 3 buc. min. Euro 6;
– autobasculante/autocamioane – min. 2 buc. min. Euro 6;
– autovehicul de mare tonaj (> 20 to) pentru transportul resturilor vegetale/deșeuri
reziduale la o stație de compost/depozit – min. 2 buc. min. Euro 6;
– buldoexcavator – min. 1 buc. min. Euro 6;
– autovehicul tip PRB – min. 2 buc. min. Euro 6;
– utilaj de transplantat arbori – min. 1 buc;
– utilaj pentru extras cioate cu cilindru/burghiu – min. 2 buc;
– perii de măturat și spălat mecanizat – min. 3 buc min Euro 6;
– freza pentru deszăpezire (împrăștiere) – min. 4 buc. min. Euro 6;
– utilaj mic pentru udat în zona centrală (jardiniere) – min. 2 buc. min. Euro 6;
– tractoraș multifuncțional ( pentru cosit) min. 5 buc. – din care min. 3 buc electrice;
– mașini pentru tuns gazon – min. 10 buc. – din care min. 5 buc electrice
– motocositoare – min. 30 buc. – din care min. 15 buc electrice
– robot electric de tuns gazonul – min. 2 buc.
– motoferastrau pentru tăiere la înălțime (edmondor) – min. 6 buc. – din care min. 3 buc. electrice
– motoferastrau (drujbă) – min. 10 buc. – din care min. 5 buc electrice
– scări telescopice – min. 8 buc.
– motoferastrau pentru tuns gard viu – min. 10 buc. – din care min. 5 buc electrice
– aspirator de frunze de capacitate mare cu fixare pe cadru autoportant de min. 13 CP și putere de aspirare min. 3780 m/h – min. 5 buc.
– utilaj multifuncțional de scarificat și aerat gazon – min. 2 buc.
– motocultor cu accesorii – min. 2 buc.
– motosapatoare – min. 2 buc.
– pikamer – min. 1 buc.
– Echipamente pentru efectuarea tratamentului fitosanitar – min.6 buc atomizoare , min 1 buc nebulizator
– utilaj pentru tocat crengi – min. 2 buc. capacitate mare (fixe, în bază, capacitate motor de min. 60CP– capacitare tocare min. 10 mc/h) și min 2. buc capacitate mică
(mobile/portabile pentru teren – capacitate motor de min. 15-25 CP – capacitate tocare min. 3 mc/h)
– alte unelte (foarfeci, sape, cazmale, lopeți, tarnacoape, greble, plantatoare, maturoaie,coșuri de nuiele, etc.)
„Toate mașinile (autoturism, autoutilitară, autobasculantă, cisternă pentru apă, etc) care prestează activități pe rază municipiului Cluj-Napoca și, dacă va fi cazul și în afară mun. Cluj-Napoca (ex. Transport resturi vegetale), vor fi dotate cu sisteme de comunicații (stații de emisie recepție, telefoane mobile ) și obligatoriu vor fi dotate cu echipamente de monitorizare tip GPS ( monitorizare prin satelit ), astfel încât pe parcursul desfășurării activității să poată fi urmărit în permanentă atât de către personalul operatorului cât și de către reprezentanții autorității contractante, cât și să poată fi puse la dispoziția beneficiarului rapoarte GPS. Sistemul va fi asigurat din resursele prestatorului la dată semnării contractului şi va fi monitorizat de la Primăria municipiului Cluj-Napoca prin acces controlat. De asemenea, sistemul va genera rapoarte care vor fi transmise beneficiarului ori de câte ori vor fi solicitate de către acesta. Aceste rapoarte vor putea fi generate şi de la punctul de monitorizare din cadrul Primăriei. Conținutul unui raport va fi stabilit de către beneficiar, ulterior atribuirii contractului. Prestatorul va dispune de toate utilajele necesare prestării serviciilor din prezentul caiet de sarcini, chiar dacă acestea nu au fost enumerate în solicitarea beneficiarului. Formă de dispunere a utilajelor/vehicolelor poate fi: contracte de închiriere/ angajament / documente de punere la dispoziție,etc”, a mai arătat Primăria în caietul de sarcini,
De întreținerea spațiilor verzi din Cluj-Napoca (un acord cadru estimat la peste 188 de milioane lei, 4 ani și 3 loturi – Cluj Est, Cluj vest plus Cimitirele) se ocupă Eco Garden Construct, cea care întreține gazonul stadionului Cluj Arena și a furnizat copaci în proiectele Primăriei de modernizare a parcurilor și străzilor din oraș. Societatea a câștigat contractul cu o ofertă însumată pe cele trei loturi de peste 120,7 milioane lei iar Primăria a semnat în 5 octombrie 2021 contractele cu firma.
Detalii: AICI.