Închide

O microregiune din Cluj și-a lansat propriul brand, cu film de prezentare

Actualitate by Actual de Cluj - iul. 12, 2021 0 2926

O microregiune din Cluj și-a lansat propriul brand, cu film de prezentare.

”Câmpia dintre Lacuri” reprezintă aria din comunele Buza, Cămărașu, Căianu, Cătina, Cojocna, Fizeșu Gherlii, Geaca, Mica, Mociu, Palatca, Sânmartin, Suatu, Țaga și Unguraș – adică partea de vest a Câmpiei Transilvaniei.

”Ne-am uitat în bogăția Câmpiei Transilvaniei, un tărâm păzit de unicorni, acordat de muzica ceterașilor, cu tarafuri care încălzesc inimi, cu dansuri care ne-au dus faima în UNESCO. Am gustat merinde din câmpie făcute de mâini harnice și batucite de muncă. Ne-am plimbat pe lângă lacuri, am călătorit în vie, am dat la pește, am găsit un spațiu multi-identitar, complex, mândru. Am căutat îndelung, dar am ales patru elemente grafice pe care să construim un chip nou: câmpiile parcelate, lacurile și habitatele din jur, oamenii câmpiei și tradițiile lor, floarea unicat de la Suatu. Ne întoarcem mereu spre natură, cea care ne ține, ne susține și ne conține. I-am spus Câmpia dintre Lacuri”, explică echipa care a făcut brandul.

Un brand de microregiune este un set de elemente care susține specificul zonei și care îi promovează particularitățile unice sau inedite față de alte zone.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

  • Articole similare