Mircea Turdean, Farmec Cluj: Nu ne aşteptăm ca acest an să fie mult mai bun decât 2020 pentru industria de cosmetice, dar noi ne-am bugetat o creştere mică
Economie by Actual de Cluj - ian. 21, 2021 0 239
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, ce are în portofoliu brandurile Farmec şi Gerovital, cu o istorie de câteva zeci de ani, şi-a bugetat pentru acest an o creştere mică a cifrei de afaceri, o evoluţie peste piaţă.
Compania a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de peste 55 mil. euro şi a încheiat primele 10 luni din anul trecut cu o creştere de 10% a businessului faţă de aceeaşi perioadă din 2019.
„Am setat un buget de venituri şi cheltuieli cu o creştere mică a cifrei de afaceri, în conformitate cu inflaţia estimată pentru anul 2021, iar principalele investiţii vor merge spre retehnologizare“, spune Mircea Turdean, directorul general, pentru Ziarul Financiar.