Închide

Mircea Turdean, Farmec Cluj: Nu ne aşteptăm ca acest an să fie mult mai bun decât 2020 pentru industria de cosmetice, dar noi ne-am bugetat o creştere mică

Economie by Actual de Cluj - ian. 21, 2021 0 239

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare pro­ducător local de cosmetice, ce are în por­tofoliu brandurile Farmec şi Gero­vi­tal, cu o istorie de câteva zeci de ani, şi-a bugetat pentru acest an o creş­tere mică a cifrei de afaceri, o evoluţie peste piaţă.

Compania a înre­gis­trat în 2019 o cifră de afa­ceri de peste 55 mil. euro şi a încheiat primele 10 luni din anul tre­cut cu o creş­tere de 10% a busi­nes­sului faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

„Am setat un buget de venituri şi chel­tuieli cu o creştere mică a cifrei de afa­ceri, în conformitate cu inflaţia esti­mată pentru anul 2021, iar principalele in­vestiţii vor merge spre retehno­lo­gi­zare“, spune Mircea Turdean, direc­torul general, pentru Ziarul Financiar.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare