Închide

Licitație de 3 milioane lei la Primărie pentru servicii de curățenie la pachet pentru mai multe sedii administrative/Pe listă e și Baza Sportivă Gheorgheni, unde firma angajată face podcast-uri cu angajații Primăriei de promovare reciprocă

ActualitateAdministrațieTop News by Luminiţa Silea - sept. 13, 2023 0 439

O licitație pentru servicii de curățenie în mai multe sedii administrative ale Primăriei Cluj (29 de clădiri) a fost lansată recent de municipalitate. Intenția este de a se încheia un acord cadru pe o perioadă de doi ani de zile. Contractul este estimat la 3 milioane lei și implică mai multe pachete de servicii (curățenie zilnică/săptămânală, curățenie după lucrări de construcție, curățat geamuri, curățenie generală etc). Ofertele pot fi depuse până în 12 octombrie, data limită stabilită.

Serviciile de curățenie vizează noua clădire de pe strada Barițiu, cumpărată anul trecut de Primărie, pentru a muta servicii afectate de lucrări de mondrnizare din Cluj-Napoca, de lucrările la Metrou sau de lipsa de spațiu din sediul actual. Mai sunt incluse primăriile de cartier, Direcția de Evidență a Persoanelor, capele dar și cele două baze sportive din Gheorgheni și La Terenuri care au și derulat contracte anuale cu firma Bla Shine.

Spre exemplu, anul acesta, pentru curățarea Bazei Sportive din Gheorgheni (unde există condiționări speciale pentru sala de popice) Primăria plătește firmei Bla Shine peste 164.000 lei fără TVA. Pentru servicii de curățenie în Baza La Terenuri, un alt obiectiv administrat de municipalitate, firma are din luna aprilie un contact de peste 100.000 lei.

Societatea are un contract și cu Serviciul Primăriei Cluj de Administrare a Obiectivelor Culturale de peste 106.000 lei.

Firma are contracte din luna septembrie, de exemplu, pentru servicii de curățenie la Colegiul Ortodox Nicolae Colan, încheiate cu Mitropolia Clujului, de peste 130.000 lei.

Firma face și dezinsecție din 2023  (la obiective și spații publice) pe un contract de peste 12.000 de lei încheiat cu Primăria din Iclod.

Anul trecut a avut contracte, din același registru, atribuite prin achiziții directe și cu administrații locale din Cluj (comuna Baciu) cu Academia Română, cu Administrații Bazinale ale Apelor din Cluj, Alba, Mureș sau cu alte instituții publice din Bistrița sau din țară. Detalii despre contracte.

Potrivit datelor publicate de media locală, firma Bla Shine este deținută de doi bistrițeni din Beclean, Livia și Corneliu Baba. În perioada 2017-2018, firma se ocupa cu vânzarea de materiale de construcții sau de închieri de utilaje. „Am participat la un curs de dezvoltare a abilităţilor antreprenoriale pentru tineri. La sfarşitul cursului am prezentat un plan de afaceri şi am câştigat un credit fără dobânzi şi comisioane de 50.000 lei. Cursul se numeşte Leaders for the future. Pe parcursul celor 4 ani de activitate am accesat 3 proiecte pe fonduri naţionale pentru achiziţionarea de echipamente de lucru noi. Investiţia iniţială a fost amortizată în primii doi ani de activitate”, arăta în 2017 Livia Baba, citată de Monitorul de Cluj.

În 2021, spre exemplu, Livia Baba a făcut un podcast laudativ cu șeful Bazei Sportive Gheorgheni, Marcel Pârvu pentru a-și promova activitatea prestată pentru sectorul public. Detalii.

Societarea Bla Shine este înregistrată în Cluj-Napoca din 2012. Anul trecut a avut o cifră de afaceri netă de peste 5,5 milioane lei și un profit net de peste 1,6 milioane lei realizat cu o medie de 50 de angajați.

Acum administrația locală din Cluj-Napoca face o licitație publică pentru serviciile de curățenie, contractul urmând să fie de tipul acordului cadru pe o perioada de doi ani de zile. În pachet sunt incluse și cele două baze sportive ale Primăriei (care dețin contracte cu Bla Shine), dar și alte sedii instituționale. Valoarea contractului este de 3 milioane lei.

Ofertanții trebuie să facă dovada unei experiențe similare prin prestarea de servicii similare celor descrise in caietul de sarcini, respectiv, servicii de curatenie, duse la bun sfârşit, la nivelul ultimilor 3 ani. Cerinta minima se va îndeplini din maxim 3 contracte însumand cel puțin 200.000 lei fără TVA. Ultimii 3 ani se calculează prin raportare la data limită de depunere a ofertelor stabilită de autoritatea contractantă prin anuntul de participare (se va extinde corespunzător cu zilele de decalare și perioada aferentă experientei similare/pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte).

Ofertele se depun până în 12 octombrie, ora 15.00, în SEAP.

Ce cuprinde contractul licitat de Primărie

Obiectivul general la care contribuie furnizarea serviciilor ce vor fi achiziţionate în baza prezentei proceduri este de a asigura servicii de curățenie, păstrarea igienei si salubrizarea birourilor, holurilor, scărilor de acces si a grupurilor sanitare de la următoarele sedii administrative
ale Municipiului Cluj Napoca:
• 1. Clădirea administrativa, str. George Baritiu, nr. 10-12
• 2. Clădirea administrativă, cimitirul Someșeni, str. Moș Ion Roată, str. FN
• 3. Capelă, cimitirul Someșeni, str. Moș Ion Roată, str. FN
• 4. Clădirea administrativă, cimitirul Central, str. Avram Iancu, nr 24
• 5. Capelă, cimitirul Central, str. Avram Iancu, nr 24
• 6. Capelă, cimitirul Mănăștur, str. Govora, FN
• 7. Baza Sportiva Gheorgheni
• 8. Baza Sportiva La Terenuri – Mănăștur
• 9. Direcția Evidenta persoane, str. Moților, nr. 5
• 10. Primaria Cartier Marasti, str. Porumbeilor, nr. 41
• 11. Primaria Cartier Grigorescu, str. Alexandru Vlahuta, nr. 41
• 12. Primaria Cartier Iris, str. Karl Liebnickt, nr. 7-8
• 13. Primaria Cartier Someseni, str. Traian Vuia, nr. 41
• 14. Primaria Cartier Gheorgeni, str. Baisoara, nr. 4a
• 15. Primaria Cartier Zorilor, str. Observatorului, nr. 61
• 16. Primaria Cartier Manastur, str. Ion Meșter, nr. 12
• 17. Direcția Generala Poliția Locala, str. Iuliu Maniu, nr. 16
• 18. Biroul Ordine Publica Str. Avram Iancu 13-15
• 19. Biroul Ordine Publica Cartier Marasti, str Aurel Vlaicu, nr. 3a
• 20. Biroul Ordine Publica Cartier Grigorescu, str. Dragalina, nr.
• 21. Biroul Ordine Publica Cartier Someseni, str. Traian Vuia, nr. 41
• 22. Biroul Ordine Publica Cartier Manăștur, str Agricultorilor, nr. 38
• 23. Biroul Ordine Publica Cartier Zorilor, str. Observatorului, nr. 61
• 24. Biroul Ordine Publica Cartier Gheorgeni, str. Baisoara, nr. 4a
• 25. Serviciul Control Trafic Rutier și fluidizare, str. S.O.Iosif, nr. 2-4
• 26. Serviciul Autorizare Comert – str. Regele Ferdinand, nr. 31
• 27. Serviciul Relații comunicare și turism, Bulevardul Eroilor nr. 6
• 28. Serviciul Autoritate Tutelara – Arhiva – str. Avram Iancu, nr. 5
• 29. Serviciul Centru de Informare Cetațeni, Calea Moților, nr. 2

„Se vor întocmi contracte subsecvente pentru sediile administrative în ceea ce privește frecvența efectuării curățeniei, intervalul orar pentru efectuarea curățeniei și tipul de serviciu. Se va stabili un grafic de prestare a serviciilor, în intervalul orar stabilit pentru fiecare sediu administrativ în parte, în momentul semnării contractelor subsecvente, cu Serviciul Administrare, securitate și sănătate în muncă – PSI precum și cu serviciul care își desfășoară activitatea în
respectivă clădire. Graficul va conține tipul serviciului de curățenie, suprafața necesară precum și frecvența efectuării curățeniei”, mai arată Primăria.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

author photo two

Luminiţa Silea

Este reporter la ActualdeCluj.ro din aprilie 2014. A lucrat la cotidianul Ziua de Cluj de la lansarea sa, în 2004, până în aprilie 2014. A absolvit Facultatea de Jurnalism a universității "Babeș-Bolyai" în 2004 şi are două diplome de master - în Administraţie Publică la aceeaşi universitate şi în Comunicare şi Relaţii Publice la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) Bucureşti.