Închide

Ferrari a vândut peste 6.900 de mașini și și-a recompensat angajații

InternaționalRevista Presei by Actual de Cluj - apr. 21, 2014 0 694

Anul trecut, marca Ferrari a ajuns la un nivel record de rentabilitate, astfel că producătorul italian a ținut să-și recompenseze angajații cu bonusuri de mii de euro, potrivit money.cnn.com (wall-street.ro). Concret, angajații Ferrari au primit câte 4000 de euro, bonus de producție pentru 2013, având în vedere numărul mașinilor vândute. Trebuie spus că pentru a-și menține exclusivitatea, Ferrari a plafonat producția la 7000 de exemplare pe an. În 2013, firma a livrat 6.922 de mașini, cu 400 de mașini mai puțin față de 2012, dar cu toate acestea veniturile au crescut cu 5%,adică  până la 2,3 miliarde euro. Profitul a urcat, de asemenea, cu 8%.
America de Nord este cea mai mare piață pentru Ferrari, reprezentând aproape 30 % din vânzările globale, în timp ce China se situează pe locul al doilea cu 10 %.

 Jed Leceister Audi Q3 White blue

Nici un comentariu

Scrie un comentariu