Erik Barna, CEO al Life is Hard Cluj: E-commerce-ul este prea puţin exploatat de asigurători. Poliţele ataşate electrocasnicelor şi electronicelor ar putea genera venituri semnificative
Economie by Actual de Cluj - feb. 14, 2019 3 355
Comerţul electronic, care anual înregistrează creşteri de 35-40%, ar putea fi o sursă importantă de venituri pentru companiile locale de asigurări, în condiţiile în care acestea ar dezvolta microasigurări pentru produsele vândute online, consideră Erik Barna, CEO al Life is Hard, companie care operează platforma de brokeraj în asigurări 24Broker, prin intermediul căreia brokerii au vândut prime de peste 500 mil. euro în 2018.
„Comerţul electronic este încă o nişă unde asigurările au pătruns încă foarte puţin. Este un loc unde microasigurările ataşate unor categorii de produse vândute online, precum electrocasnice, electronice, biciclete etc., ar putea genera venituri semnificative pentru asigurătorii care vor şti să genereze produse de asigurare digitale şi adaptate acestui segment de piaţă. O astfel de asigurare va trebui să poată fi cumpărată rapid, exclusiv digital“, explică Barna pentru Ziarul Financiar. El subliniază că pentru abordarea cu succes a clienţilor din mediul online companiile de asigurări trebuie să asigure un proces digital, rapid şi sigur şi în ceea ce priveşte raportarea, gestionarea şi plata eventualelor daune.
3 comentarii
Scrie un comentariu
Articole similare
-
Un horror japonez vechi de un secol, din vremea filmelor mute, e proiectat la cel mai mare festival de film din România, TIFF de la Cluj, în cine-concert în Mănăștur, în interpretarea live a cunoscutei Irina-Margareta Nistor
mart. 28, 2024 0
-
A început cercetarea lacului Tarzan din Turda cu sonarul. Scufundări și investigații realizate de un celebru cadru universitar
mart. 28, 2024 0
Nu comertul electronic este prea putin exploatat de asiguratori, ci oamenii ce apeleaza la aceasta forma de comert, respectiv buzunarul lor. Iar daca cumparatorii sint români, banii sint romanesti, ar fi normal si moral ca si asiguratorii sa fie tot români.
Nu comertul electronic e prea putin exploatat de asiguratori, ci oamenii ce apeleaza la aceasta forma de comert, respectiv buzunarul lor (la anumite game de produse).
Daca cumparatorii sint români, banii sint românesti, ar fi normal si moral ca si asiguratorii sa fie tot români (eventual chiar firme de stat).