Erbașu a predat Proiectul Tehnic pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș, din Autostrada Transilvania
ActualitateAdministrațieTop News by Actual de Cluj - sept. 07, 2024 2 1840
Constructorul român Erbașu a predat Proiectul Tehnic pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș (26 km), celebrul lot „Bechtel” de pe Autostrada Transilvania. Construcții Erbașu este la primul contract pentru un lot de autostradă în România și are 18 luni pentru execuția lotului cu o valoare de 884,12 milioane de lei, fără TVA, informează economedia.ro
„Este predat proiectul tehnic, este perioada de verificare a lui, se vor face probabil completările de rigoare. Noi suntem practic pregătiți să începem în fiecare zi, nu am așteptat întâi să se aprobe proiectul”, a declarat fondatorul companiei, Cristian Erbașu, în cadrului podcastului „Drumuri cu Prioritate”, realizat de Ovidiu Barbier.
Compania de Drumuri a emis ordinul pentru începerea etapei de proiectare a lotului Suplacu de Barcău – Chiribiș pe Autostrada Transilvania cu data de 15 martie 2024, lotul de 26 de kilometri din județul Bihor fiind primul contract pentru o autostradă atribuit constructorului Erbașu.
Contractul pentru proiectarea lotului Suplacu de Barcău – Chiribiș a fost semnat cu Erbașu pe 24 noiembrie 2023 pentru o ofertă de 884 milioane lei și o durată de 24 de luni, 6 pentru proiectare și 18 luni pentru lucrări.
Dacă Erbașu respectă termenele, iar CNAIR avizează documentația tehnică, atunci organizarea de șantier poate începe în septembrie-octombrie: „Pe data de 15 martie vor începe lucrările pentru proiectarea și execuția Secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș, a Autostrăzii Transilvania ! Pentru finalizarea construcției celor 26,35 km Antreprenorul român (Construcții Erbașu SA) are la dispoziție 24 de luni (6 luni proiectare și 18 luni execuție lucrări). Contractul în valoare de 884,12 milioane de lei, fără TVA (finanțat prin PT ), a fost semnat în luna noiembrie a anului trecut. Pe traseul secțiunii de autostradă Suplacu de Barcău -Chiribiș se vor construi inclusiv 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte”, a transmis vineri, 12 ianuarie, șeful CNAIR, Cristian Pistol. Vezi mai mult pe economedia.ro.
Să sperăm că se va încadra în timp dar și calitate! Dacă va lucra precum Austrieci la drumul de legătură dintre centura Oradea și autobanda Transilvania, atunci mai bine să se ducă în altă parte. Noi vrem și calitate și minim 10 ani garanție! Dar nu că va tot carpi timp de 10 ani. A garata o lucrare pe care o execuți, pentru mine înseamnă, a pune la bătaie o sumă pe care o poți pierde în orice minut dacă lucrare ta nu corespunde calitativ!
sa i vedem
aceasta firma a lucrat in Bucuresti la schimbare tevi de apa calda si s au miscat k melcul….
au sapat un sant care a stat 1 an fara se intample nimik
vedem ..eu sunt rezervat ca se incadreaza in timp si buget