Închide

Distincție pentru Festivalul Untold: Brandul anului în România

ActualitateAdministrațieTop News by Actual de Cluj - nov. 17, 2015 0 261

International Advertising Association Romania (IAA) a premiat UNTOLD Festival cu titlul de Brandul Anului 2015 în România, în cadrul Galei Premiilor de Excelență IAA care a avut loc la începutul acestei săptămâni la Ateneul Român, în București.

IAA acordă 8 premii pentru excelență și 3 premii speciale – personalitatea anului, premiu pentru întreaga activitate și brandul anului. Festivalul Untold din Cluj a primit acest premiu – brandul anului 2015 în România. Câștigătorii ediției de anula acesta al Galei a au fost desemnați prin votul a trei comitete diferite: Boardul IAA, Senatul IAA și un Comitet de Laureați ai edițiilor precedente.“Succesul UNTOLD este cel al unui lucru bine făcut din prima. Am considerat că merită din plin să răsplătim creativitatea și dedicarea echipei din spatele acestui proiect unic prin scală și calitate în peisajul românesc. IAA salută de asemenea intenția UNTOLD de a-și asuma o misiune socială, de a promova educația în ceea ce privește siguranța participanților la evenimente”,a explicat premiul, Mihai Bârsan, Președinte IAA România.

Ce au transmis coordonatorii echipei Untold

“Mulțumim tuturor celor care au crezut în noi și ne-au susținut să ajungem aici încă de la prima ediție. Ne-am canalizat toate eforturile pentru a construi mai mult decât un festival și ne bucurăm că toți cei implicați sub o formă sau alta au ajuns să considere UNTOLD o experiență unică în România”, a subliniat Bogdan Buta, Director General UNTOLD.

“Recunoașterea UNTOLD Festival ca Brandul Anului 2015 în România de câtre industria de specialitate este cu atât mai onorantă cu cât UNTOLD este un brand foarte tânăr în plină dezvoltare, pe o piață în care activează branduri naționale și internaționale puternice. Distincția aceasta ne motivează să ducem experiența UNTOLD la un alt nivel și să fim un exemplu pentru toți cei care cred cu adevărat în ideea lor”, a spus și  Adrian Chereji, Director de Markering și Comunicare UNTOLD.

„UNTOLD a fost încă de la prima ediție implicat activ în comunitate prin campanii precum Bac de 10 sau Pay with Blood, iar această latură socială a festivalului va fi păstrată și pentru ediția 2016. In acest context, UNTOLD va dezvolta o fundație cu scopul de a educa și de a promova siguranța în spațiul public și la evenimente. Ediția a doua UNTOLD va avea loc în 4-7 august 2016, iar pe scenele festivalului de la Cluj-Napoca vor urca cele mai mari nume din topurile muzicale internaționale”, a menționat și PR-ul festivalului, Ștefana Giurgiu.

International Advertising Association, o organizație globală cu peste 96 de filiale, este un parteneriat strategic unic, care reprezinta întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate si media până la institutii mass-media, companii client şi practicanţi individuali.

UNTOLD 2015, festivalul care a contabilizat la prima ediție peste 240.000 de oameni, s-a desfăsurat în perioada 30 iulie – 2 august 2015, la Cluj-Napoca și a adus pentru prima dată în România, pe aceeasi scenă, patru dintre cei mai îndrăgiți artiști electro-dance-music din întreaga lume: AVICII, ARMIN van BUUREN, DAVID GUETTA și DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, alături de alți peste 150 de artiști internaționali și naționali. Festivalul a fost un proiect strategic al Capitalei Europene a Tineretului instalată în 2015 în Cluj-Napoca.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare