Cea mai scumpă autostradă din România – Cine a mai rămas în cursa pentru construcţia tronsonului de peste 7 miliarde de lei de pe Autostrada Transilvaniei
Economie by Actual de Cluj - oct. 22, 2024 0 210
Makyol, UMB și WeBuild mai rămăsesră în cursa pentru cel mai mare contract de autostradă al CNAIR, cel privind tronsonul din Autostrada Transilvani (A3), cu tunelul Meseș, au spus pentru economica.net surse oficiale. Între timp, WeBuild a fost descalificată, potrivit unor surse ale Asociației Pro Infrastructură (API).
„Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B3: Poarta Salajului – Zalau, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău – Nușfalău, clasamentul:
1. MAKYOL
2. UMB
WEBUILD este descalificată”, scrie o sursă de încredere a API.
Inițial, la cea mai mare licitație a CNAIR se înscriseseră șapte ofertanți.
Cei șapte ofertanți erau:
– Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o (România – Bosnia Herțegovina);
– WEBUILD SPA – MILANO (Italia);
– IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia);
– Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. – OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia);
– MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia);
– Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.S. – DUYGU TAAHHÜT VE İNŞAAT A.Ş. (Turcia);
– Asocierea TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. – DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia).