Care sunt Brandurile Clujului în competiţia oamenilor de marketing
EconomieTop NewsUncategorized by Kristina Reştea - oct. 17, 2016 0 1057

Festivalul Untold e evenimentul anului în Cluj, urmat în top de Electric Castle şi TIFF a decis publicul (+juriul), în cadrul unui eveniment iniţiat de o asociaţie de marketing, care i-a chemat pe clujeni la vot. „Omul-Cluj” este, se pare, actorul Florin Piersic, care „dă” şi numele celui mai mare cinematograf din oraş.
Gala Gala Game of Tribes a avut loc săptămâna trecută (13 octombrie) şi atunci s-au premiat cele mai apreciate campanii de marketing, evenimente, branduri clujene și oameni, după rezultatele unui vot online şi a părerilor din juriul desemnat. Publicul a fost cel care a nominalizat campaniile sau brandurile preferate, încadrându-le în cele șase categorii: campanii out of the box, evenimentul anului, campanii de responsabilitate socială, cel mai bine promovat loc/obiectiv turistic, brand à la Cluj sau Omul „Cluj”. Game of Tribes este un proiect realizat de IAA Young Professionals Cluj-Napoca (comunitate a tinerilor profesionişti în marketing şi comunicare. Câștigătorii au fost desemnați în urma votului publicului larg exprimat online și al votului exprimat de un juriu de specialitate. „Punctajul final a fost o medie aritmetică – 50% votul publicului şi 50% votul juriului”, a menţionat Oana Vlad, reprezentanta IAA.
Au fost înregistraţi 2670 de votanţi online, iar clasamentul integral cu lista completă de nominalizări poate fi consultată AICI. Categoria cu cele mai multe propuneri a fost cea de „Campanii Out of the Box”, cu 20 de nominalizări. Evenimentul Anului şi „Cel mai bine promovat loc” au adunat fiecare câte 12 propuneri, Brand a la Cluj – 17 nominalizări, „Omul Cluj” – 13 şi Campanii CSR – 9.
Castelul Banffy, transformat prin organizarea Festivalului Electric Castle este în Cluj Cel mai bine promovat loc / obiectiv turistic.
Vezi aici câteva imagini cu pregătirea domeniului nobiliar de la Bonţida:
FOTO / VIDEO Ziua 0 pe domeniul de la Bonţida: cum arată Castelul Electric, pregătit de festival
Beard Brothers și The Sisterhood ocupă primul loc la categoria Brand a la Cluj.
„Omul Cluj” a fost ales actorul Florin Piersic.
”Clujul a devenit cunoscut prin brandurile mari care îl populează și care crează locuri de muncă, oferind servicii și produse competitive pe piața internațională, prin multele evenimente organizate aici pentru absolut toate categoriile de public, prin campaniile de promovare care au atras atenția asupra unei cauze sociale sau culturale sau pur și simplu prin clujenii care se implică activ în societate și care sunt adevărați ambasadori pentru oraș oriunde se duc în lume”, spune Dana Gherasim, Project Leader Game of Tribes.
Lista câștigătorilor:
Categoria Campanii Out of the Box
Locul 1: 1 ban pentru 1 pian, campanie realizată de Jazz Day & Beard Brothers
Locul 2: Jazz in the Park – Bogata Edition
Locul 3: Campania de la Opera Română din Cluj cu filmarea în Cinema Victoria
Categoria Evenimentul Anului
Locul 1: UNTOLD Festival
Locul 2: Electric Castle
Locul 3: TIFF
Categoria Cel mai bine promovat loc / obiectiv turistic din Cluj
Locul 1: Castelul Banffy prin organizarea Festivalului Electric Castle
Locul 2: Parcul Central prin organizarea Festivalului Jazz in the Park
Locul 3: Salina Turda pentru promovarea piesei de teatru Iona
Categoria Campanii de Responsabilitate Socială
Locul 1: Blood network: donează sânge și mergi la UNTOLD
Locul 2: Shoebox: cadoul din cutia de pantofi
Locul 3: Walking Month, ediția 2015 – Mersul pe jos strânge bani pentru Spitalul de Copii din Cluj
Categoria Brand a la Cluj
Locul 1: Beard Brothers și The Sisterhood
Locul 2: Farmec
Locul 3: Captain Bean
Categoria Omul Cluj – un brand personal care inspiră și expiră valorile Clujului
Locul 1: Florin Piersic
Locul 2: Adrian Hădean
Locul 3: Simona Baciu
Asociația Cluj Capitală 2021 a primit Premiul Special al acestei ediții Game of Tribes din partea Mastercard, partenerul principal al evenimentului Game of Tribes. Asta cu toate că juriul a decis ca Timişoara să fie Capitala Culturală 2021, Clujul ratând acest titlu.