Închide

Care sunt Brandurile Clujului în competiţia oamenilor de marketing

EconomieTop NewsUncategorized by Kristina Reştea - oct. 17, 2016 0 1083

Festivalul Untold e evenimentul anului în Cluj, urmat în top de Electric Castle şi TIFF a decis publicul (+juriul), în cadrul unui eveniment iniţiat de o asociaţie de marketing, care i-a chemat pe clujeni la vot. „Omul-Cluj” este, se pare, actorul Florin Piersic, care „dă” şi numele celui mai mare cinematograf din oraş.

Gala Gala Game of Tribes a avut loc săptămâna trecută (13 octombrie) şi atunci s-au premiat cele mai apreciate campanii de marketing, evenimente, branduri clujene și oameni, după rezultatele unui vot online şi a părerilor din juriul desemnat. Publicul a fost cel care a nominalizat campaniile sau brandurile preferate, încadrându-le în cele șase categorii: campanii out of the box, evenimentul anului, campanii de responsabilitate socială, cel mai bine promovat loc/obiectiv turistic, brand à la Cluj sau Omul „Cluj”. Game of Tribes este un proiect realizat de IAA Young Professionals Cluj-Napoca (comunitate a tinerilor profesionişti în marketing şi comunicare. Câștigătorii au fost desemnați în urma votului publicului larg exprimat online și al votului exprimat de un juriu de specialitate. „Punctajul final a fost o medie aritmetică – 50% votul publicului şi 50% votul juriului”, a menţionat Oana Vlad, reprezentanta IAA.

Au fost înregistraţi 2670 de votanţi online, iar clasamentul integral cu lista completă de nominalizări poate fi consultată AICI. Categoria cu cele mai multe propuneri a fost cea de „Campanii Out of the Box”, cu 20 de nominalizări. Evenimentul Anului şi „Cel mai bine promovat loc” au adunat fiecare câte 12 propuneri, Brand a la Cluj – 17 nominalizări, „Omul Cluj” – 13 şi Campanii CSR – 9.

Juriul a fost format din 11 membri:
juriul-game-of-tribes-1
1 ban pentru 1 pian, campanie realizată de Jazz Day & Beard Brothers a fost desemnată ca fiind Cea mai bună campanie Out of the Box.
Citeşte mai multe despre iniţiativă şi ţinta sa:
La categoria „Evenimentul Anului” Untold Festival a luat locul 1 şi tot o campanie a echipei festivalului cu DJ-ei a luat un premiu la Categoria Campanii de Responsabilitate Socială. Este vorba de campania de donare de sânge (premiată şi internaţional) – Blood network: donează sânge și mergi la UNTOLD.
Din atmosfera Untold:

 

Castelul Banffy, transformat prin organizarea Festivalului Electric Castle este în Cluj Cel mai bine promovat loc / obiectiv turistic.

Vezi aici câteva imagini cu pregătirea domeniului nobiliar de la Bonţida:

FOTO / VIDEO Ziua 0 pe domeniul de la Bonţida: cum arată Castelul Electric, pregătit de festival

Beard Brothers și The Sisterhood ocupă primul loc la categoria Brand a la Cluj.

Sursa foto: IAA

Sursa foto: IAA

„Omul Cluj” a fost ales actorul Florin Piersic.

”Clujul a devenit cunoscut prin brandurile mari care îl populează și care crează locuri de muncă, oferind servicii și produse competitive pe piața internațională, prin multele evenimente organizate aici pentru absolut toate categoriile de public, prin campaniile de promovare care au atras atenția asupra unei cauze sociale sau culturale sau pur și simplu prin clujenii care se implică activ în societate și care sunt adevărați ambasadori pentru oraș oriunde se duc în lume”, spune Dana Gherasim, Project Leader Game of Tribes.

 

Lista câștigătorilor:

Categoria Campanii Out of the Box

Locul 1: 1 ban pentru 1 pian, campanie realizată de Jazz Day & Beard Brothers

Locul 2: Jazz in the Park – Bogata Edition

Locul 3: Campania de la Opera Română din Cluj cu filmarea în Cinema Victoria

Categoria Evenimentul Anului

Locul 1: UNTOLD Festival

Locul 2: Electric Castle

Locul 3: TIFF

Categoria Cel mai bine promovat loc / obiectiv turistic din Cluj

Locul 1: Castelul Banffy prin organizarea Festivalului Electric Castle

Locul 2: Parcul Central prin organizarea Festivalului Jazz in the Park

Locul 3: Salina Turda pentru promovarea piesei de teatru Iona

Categoria Campanii de Responsabilitate Socială

Locul 1: Blood network: donează sânge și mergi la UNTOLD

Locul 2: Shoebox: cadoul din cutia de pantofi

Locul 3: Walking Month, ediția 2015 – Mersul pe jos strânge bani pentru Spitalul de Copii din Cluj

Categoria Brand a la Cluj

Locul 1: Beard Brothers și The Sisterhood

Locul 2: Farmec

Locul 3: Captain Bean

Categoria Omul Cluj – un brand personal care inspiră și expiră valorile Clujului

Locul 1: Florin Piersic

Locul 2: Adrian Hădean

Locul 3: Simona Baciu

Asociația Cluj Capitală 2021 a primit Premiul Special al acestei ediții Game of Tribes din partea Mastercard, partenerul principal al evenimentului Game of Tribes. Asta cu toate că juriul a decis ca Timişoara să fie Capitala Culturală 2021, Clujul ratând acest titlu.

 

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

author photo two

Kristina Reştea

Kristina Restea este reporter in echipa publicației online Actualdecluj.ro și are o experiență de 12 ani în presă. E absolventă a Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, din cadrul Universității „Babeș-Bolyai”, secția Jurnalism. Anterior lansării proiectului actualdecluj.ro a scris pentru cotidianul local Ziua de Cluj, ca reporter în departamentul Economic.