Închide

Care e „Evenimentul Anului la Cluj”? Dar „Omul-Cluj”? Oamenii de marketing te cheamă să alegi

EconomieTop NewsUncategorized by Kristina Reştea - sept. 30, 2016 0 370

Te-au impresionat #1banpentru1pian – campanie de strângerea de fonduri pentru recondiționarea pianului de la Casa de Cultură a Studenților sau ediția de Bogata a Jazz in the Park ori campania TIFF de „recrutare” de personaje celebre? Dacă ți-a plăcut vreuna dintre aceste campanii ori alte câteva nominalizate într-un nou proiect de marketing a la Cluj poți să îți votezi preferații. Îţi place TIFF, îţi plac Jazz in the Park, Electric Castle, Untold, ceea ce face în ultima vreme Opera în oraş sau Someş Delivery pe mal de apă? Poţi, din nou, să votezi.  „Game of Tribes” are, de fapt, șase categorii unde poți să dai voturi pentru cele mai bune campanii, evenimente, obiective turistice, branduri, campanii de responsabilitate socială sau „Omul Cluj”. Poţi vota AICI

Game of Tribes este un proiect realizat de IAA Young Professionals Cluj-Napoca (comunitate a tinerilor profesionişti în marketing şi comunicare), iar etapa anterior anunțată a fost cea de a aduna nominalizări pentru cele șase categorii. „Tineri profesionişti în marketing şi comunicare” (unii membri ai asociaţiei) au fost implicaţi în evenimentele clujene, dar pentru nominalizarea manifestărilor şi brandurilor a fost invitat publicul să propună  nominalizări. Acestea s-au făcut prin intermediul formularului de nominalizare accesibil pe site în perioada 9-22 septembrie. „92 de clujeni au trimis nominalizările şi am adunat 85 de campanii, unele au fost dublate”, explică Oana Vlad, reprezentanta IAA. Urmează acum „alegerile”: votul e deschis în perioada 23 septembrie – 8 octombrie 2016 . Gala de decernare a premiilor are loc în 13 octombrie la Casino, Cluj-Napoca. „Pentru ca întregul proces să fie conform standardelor, campaniile vor trece și în atenția unui juriu specializat”, mai precizează organizatorii.

Concurează pentru „Evenimentul Anului”: Electric Castle şi Untold, TIFF, dar şi Lacul Lebedelor în aer liber, Jazz in the Park sau lansarea filmului Usturoi, Opera Aperta, olimpiada de cultură generală, un maraton internaţional, Cluj Shorts Festival, Gala UAD sau Capitala Tineretului 2015.

În cazul în care sunteți curioși în ceea ce privește „Omul Cluj”, să mai spunem că lista nominalizații în include pe: bucătarul Adi Hădean, CEO-ul de companie IT Bogdan Herea, dar și pe Voicu Oprean, Dafin Mureșanu Președintele Societății de Neurologie, actorul Florin Piersic, Ioan Aurel Pop, Lorand Soares Szasz, fostul rector UTCN Radu Munteanu, Sabin Mircea Rus, Simona Baciu, „creativul” Sebastian Olar, președintele Ordinului Arhitecților din România, Șerban Țigănaș sau Ștefan Teișanu (Jazz in the Park, directorul Asociației Cluj Capitală Culturală 2021 – titlu pierdut de Cluj în faţa Timişoarei).

Care e miza organizatorilor? „E un eveniment prin care dorim să mulţumim comunităţii de MarCom din Cluj pentru creativitatea de care au dat dovadă în promovarea proiectelor. Premiul constă în trofeul Game of tribes | 2016. IAA YP Cluj este un facilitator pentru recunoaşterea meritelor, votul este al publicului şi al juriului. Noi, ca asociaţie de marketing din Cluj, vrem doar să le spunem „Mulţumesc!” din partea unor specialişti şi să îi încurajăm în demersurile lor”, răspunde Oana Vlad.

 

  • author photo two

    Kristina Reştea

    Kristina Restea este reporter in echipa publicației online Actualdecluj.ro și are o experiență de 12 ani în presă. E absolventă a Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, din cadrul Universității „Babeș-Bolyai”, secția Jurnalism. Anterior lansării proiectului actualdecluj.ro a scris pentru cotidianul local Ziua de Cluj, ca reporter în departamentul Economic.

    Nici un comentariu

    Scrie un comentariu