Închide

Campanie Electric Castle: 300 de tineri și-au făcut tatuaje și au câștigat abonamente pe viață la festival

ActualitateFestival by Actual de Cluj - iun. 28, 2023 0 574

Cea mai recentă campanie lansată de organizatorii Electric Castle, „Bonțida Fever”, a fost salutată de peste 300 de tineri care au răspuns provocării de a-și face tatuaje cu numele inițiativei, în schimbul unor abonanmente pe viață la festival, au anunțat organizatorii.

„Proba tatuajelor a fost doar una dintre provocările incluse în campania Bonțida Fever, lansată în urmă cu 2 săptămâni de Electric Castle. Răspunsul a fost mult peste așteptările organizatorilor, fiecare zi aducând noi și noi dovezi de fidelitate din partea fanilor ce și-au dorit să câștige un abonament pe viață. peste 300 de tineri și-au tatuat Bonțida Fever, titlul celei mai recente campanii lansate de festival, demonstrând că EC le-a adus amintiri pe viață, în suflet și, de acum, și pe piele”, au arătat organizatorii.

Aceștia au mai precizat că în cadrul campaniei Bonțida Fever care continuă până la debutul ediției a 9-a a festivalului, fanii vor avea parte și de alte surprize. „Pe afișaj stradal sau în locații partenere EC din întreaga țară, codurile QR însoțite de numele campaniei oferă, la o simplă scanare, șansa de a câștiga bilete gratuite, de a descoperi noutăți despre festival și artiștii ce vor fi prezenți sau de a avea propriul
mesaj pe billboardul EC”, mai spus organizatorii.

Ce spun cei care și-au făcut tatuaje

„Am aflat de campanie de la o prietenă, când mi-a scris că vrea să-și facă un tatuaj mai altfel. Câteva zile mai târziu, aveam deja 8 clienți cărora le-am tatuat Bonțida Fever. Firesc, m-am inclus în campanie, mi-a plăcut multe ideea de angajament pe viață. Electric Castle a depășit de mult faza de festival, pentru mulți a devenit un stil de viață.”, a spus Cezar Pușcaș, tattoo artist.


„Anul trecut a fost prima dată când am mers la festival, dar urmăresc EC încă de la primele ediții și mereu mi-am dorit sa fac parte din acest fenomen. Tatuajul e cel mai bun mod de a spune tuturor că îmi doresc nu mai ratez nicio ediție”, a afirmat și Diana Kellerman, specialist în recrutări.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare