BT și-a făcut rebranding, al doilea din istoria băncii. Cum arată noua siglă
Economie by Actual de Cluj - sept. 15, 2016 0 519
Banca Transilvania a anunțat azi că și-a schimbat marca după ce a trecut printr-un proces de rebranding, al doilea din ultimii ani, iar sigla a ajuns din galbenă – tricoloră.
BT are identitate nouă de brand, dar a păstrat în linii mari elementele care au făcut-o cunoscută. E al doilea proces de rebranding al băncii după cel din 2003, din care a păstrat scutul, culoarea galbenă și celebrul Zân.
BT are 7.300 de angajați, 2,2 milioane de clienți. Banca a anunțat recent profituri de 481 milioane de lei doar în primul semestru al anului, la venituri de 1,47 miliarde.
Prețul acțiunilor băncii a crescut în această dimineață după anunțul de rebranding, de la 2,32 lei la 2,35 lei pe unitate.
Nici un comentariu
Scrie un comentariu
Articole similare
-
Importurile au crescut cu peste zece procente în Cluj într-un an, în vreme ce exporturile au crescut cu doar puțin peste un procent, importurile sunt duble față de exporturi, deficitul comercial crește cu o treime
mart. 28, 2024 0
-
Destinație nouă de pe aeroportul din Cluj: Compania Swiss International Air Lines operează, de azi, curse spre Zurich
mart. 28, 2024 0