Închide

Bradul realizat de echipa Untold s-a vândut cu o sumă record în cadrul licitației caritabile organizată de Salvați Copiii România la Festivalul Brazilor de Crăciun de la Muzeul Național de Artă al României

ActualitateAdministrațieFestival by Actual de Cluj - dec. 12, 2022 0 254

Bradul creat de designerii Untold a fost adjudecat de Kaufland România, partener al festivalului, pentru suma de 100.000 de euro în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun care a avut loc la Muzeul Național de Artă al României, fiind vorba despre unul dintre cele mai mari evenimente caritabile organizate de Salvați Copiii România, arată organizatorii. Pentru bradul Untold au mai licitat și Lidl și Catena. La ediția din acest an a Festivalului Brazilor de Crăciun s-a strâns o sumă record, peste 820.000 de euro.

Festivalul Brazilor de Crăciun a marcat anul acesta cea de-a 22-a ediție. În cadrul Galei organizate la Muzeul Național de Artă al României au fost expuși 20 de brazi, concepuţi şi donaţi de designeri şi artişti celebri din România, care au fost licitaţi cu sume cuprinse între 7.000 şi 100.000 de euro de către companii care şi-au asumat rolul de actori majori ai responsabilităţii sociale.

Cea mai mare sumă a fost licitată pentru bradul pregătit de designerii Untold botezat ,,Real Life Magic”, un brad a cărui poveste a fost  inspirată de un brad-castel dintr-o pădure locuită de elfi, plină de flori nemuritoare, aflată în inima Regatului Naturii Fermecate unde brazii sunt simbolul vieții, iar în interiorul lor sălășluiesc în pace toate popoarele tărâmului magic Untold.

,,Este al doilea an în care Untold participă la Festivalul Brazilor de Crăciun, organizat de Salvați Copiii România. Întotdeauna ne-am dorit să fim mai mult decât un festival de muzică și prin toate campaniile de CSR am încercat să întindem o mână de ajutor. Susținem performanța în educație, avem campania de donare de sânge prin care venim în sprijinul sistemului sanitar din România și iată că pentru al doilea an consecutiv ne-am adus și noi mica contribuție pentru marele bine pe care organizația Salvați Copiii România îl face în fiecare zi. Bradul
nostru a fost licitat cu cea mai mare sumă din acest an de către partenerii și prietenii noștri de la Kaufland România cu 100.000 de euro, bani care vor ajuta copii defavorizați din România și Ucraina să meargă la școală.”, a subliniat Edy Chereji, Co-fondator UNTOLD Universe.

,,În fiecare an, Festivalul Brazilor de Crăciun devine rezervorul nostru de putere și de bine. Anul acesta a fost mai mult decât atât, generozitatea și solidaritatea au fost exemplare și ne-au demonstrat că ele sunt capitalul cel mai de preț al unei societăți. Mobilizarea pentru cauza educației este semnul că societatea înțelege că de la educație începe totul. Felicităm susținătorii noștri de la Untold pentru un brad superb, dorit de mulți licitatori și adjudecat de Kaufland România!”, a spus și Gabriela Alexandrescu, Președinte Organizația Salvați Copiii România.

Kaufland România s-a dovedit un partener strategic al Organizației Salvați Copiii România și a avut cea mai mare contribuție la cea de-a 22-a ediție a Festivalului Brazilor, adjudecând 4 brazi creați de designeri români, mai spun organizatorii Untold. În total, 208.000 euro au fost oferiți de companie pentru susținerea programelor educaționale ale organizației, care sprijină sute de copii aflați în situații de risc din România și Ucraina.
,,Crăciunul are o magie aparte și am simțit asta din plin la Festivalul Brazilor din acest an. Nu a fost o surpriză faptul că bradul realizat de prietenii noștri de la Unrold fost cel mai râvnit, iar noi ne-am bucurat să putem arăta, din nou, că implicarea face diferența când e vorba de sprijinirea copiilor vulnerabili din România. Educația este una din direcțiile strategice ale companiei Kaufland România și continuăm să fim alături de cauzele Salvați Copiii.”, a transmis și Anna-Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

La ediția din acest an a Festivalului Brazilor de Crăciun s-a strâns o sumă record, peste 820.000 de euro. Banii strânși la licitație ajung la copiii aflaţi în risc din cauza sărăciei sau a războiului din Ucraina.

Untold este unul dintre cele mai mari festivaluri din lume și cel mai mare din România. Încă de la prima ediție, în 2015, creatorii Untold au adus artiști în premieră în România și au reunit peste 240.000 de fani în cele 4 zile și 4 nopți de festival. După prima ediție, Untold a câștigat premiul Best Major Festival in Europe. Festivalul a crescut tot mai mult de la an la an și se implică în campanii de CSR, prin care salvează vieți, susține educația și performanța și face mult bine în jur. În 2022, Untold a fost desemnat festivalul numărul 5 în lume, potrivit
Viberate.

În 2023, cea de-a 8-a ediție Untold va avea loc între 3 și 6 august, în Cluj-Napoca.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu