Închide

Al doilea taxi comunitar în oraş pentru clujenii care nu se pot deplasa. Participanţii la un concurs caritabil au mers pe jos „preţ” de încă o maşină

Social by Actual de Cluj - oct. 20, 2017 0 561

 

Serviciul de taxi comunitar lansat de asociaţia Beard Brothers s-a îmbogăţit cu încă o maşină. E rezultatul unui concurs caritabil, în cadrul căruia peste 1700 de persoane au mers pe jos timp de o lună, susţinând prin taxa de înscriere şi donaţii achiziţia taxiului şi funcţionarea serviciului.

Scopul concursului caritabil Walking Month organizat de Betfair Romania a fost de a ajuta singurul serviciu de taxi comunitar din Cluj să-și acopere cheltuielile pentru un an. Donațiile participanților au permis nu doar atingerea scopului propus, ci chiar achiziționarea unui al doilea autovehicul, care va servi aceluiași scop: transport gratuit pentru persoanele care nu pot umbla, anunţă organizatorii.

Noua mașină Beard Mobile, de capacitate mai mare decât cea existentă, este în curs de înmatriculare și va circula pe străzile Clujului începând de luna viitoare. Beard Mobile poate fi chemat printr-un apel la numărul 0720.291.465, cu minim 24 de ore înainte de cursă.

Ambele mașini au adaptări specifice pentru transportul persoanelor cu dizabilități. De asemenea, donațiile participanților au acoperit și costul a două elevatoare, pentru a facilita transportul pe scări a beneficiarilor imobilizați în scaun cu rotile, care până acum erau de multe ori duși în brațe de voluntarii Beard Brothers, cei care au înființat serviciul gratuit Beard Mobile.

Citeşte şi:

Dar din dar. Povestea “Mașinii Bărboase” care îi duce, gratis, pe clujenii cu dizabilități și pe cei nevoiași

 

Peste 1700 de persoane au mers pe jos pentru taxiul comunitar

Ediția din acest an Walking Month a generat un nou record de mobilizare, spun organizatorii: 1.741 de persoane au plătit taxa de înscriere, care a reprezentat o donație directă către Beard Brothers. Mulți dintre participanți au făcut donaţii suplimentare, iar suma finală donată s-a ridicat la 146.520 de lei. Concurenții au format 446 de echipe, care timp de o lună au încercat să umble cât mai mult pe jos. Organizatorii precizează că zeci de companii din Cluj au avut chiar și câte 20 de echipe înscrise în competiție. Lor li s-au alăturat clujeni de toate vârstele și toate profesiile, dar și oameni din Oradea, Brașov, Bistrița, Satu Mare, București sau Târgu Mureș.

„Concursul Walking Month este acel gen de inițiativă din care toată lumea câștigă! Participanții deprind un stil de viață mai activ, benefic pentru propria lor sănătate. Donațiile lor ne ajută să rezolvăm o problemă reală din comunitate: în următorul an, tot mai multe persoane care nu pot merge singure vor avea posibilitatea de a se deplasa, gratuit, către școli, spitale sau familie. Orașul întreg primește o gură de oxigen: mai puține mașini pe străzi, mai puțină aglomerație și poluare. Dacă distanța parcursă în timpul Walking Month s‑ar fi parcurs cu mașina, ar fi fost nevoie de peste 30.000 de litri de benzină!”, a transmis Andreea Misarăș, coordonatoarea campaniei din partea Betfair Romania Development.

Cei mai activi dintre ei au fost răsplătiți cu premii de către organizatori și partenerii concursului. În categoria PROFESIONIȘTI, pe locul I s-a clasat echipa Skywalkers, cu 4.211.124 de pași făcuți în perioada competiției, urmată de echipele BG Soft și FlowerS Power. În categoria AMATORI, pe locul I s-a clasat echipa Ultrarunners, cu 3.262.759 de pași, urmată de echipele Tarahumara și Non-Stop. Concursul a fost unul pe echipe, însă pentru un plus de motivare în acest an au fost răsplătiți și cei care au făcut, individual, cel mai mare număr de pași: în categoria PROFESIONIȘTI, Cătălin Aron-Vîrtic din echipa Happy Walkers a ajuns la un total de 2.046.273 de pași, iar în categoria AMATORI, Livia Szigyarto din echipa Non-Stop a reușit performanța de a face singură 1.357.022 în timpul Walking Month.

 

  • Nici un comentariu

    Scrie un comentariu