Închide

Afaceri de milioane de euro cu poligloții de Cluj. Un call center american mai caută 100 de angajați

EconomieTop News by Kristina Reştea - sept. 11, 2014 5 6387

Americanii de la Sykes, instalați în birourile Sigma ale lui Arpad Paszkany, caută 100 de angajați pentru centrul de servicii de la Cluj până la finalul anului, au anunțat reprezentanții companiei. Cu 750 de angajați în Cluj-Napoca, filiala locală Sykes este una dintre cele mai mari filiale europene ale companiei cu sediul în Florida. Din birourile de la Cluj se lucrează pentru mai multe companii internaționale, unul dintre cei mai importanți clienți fiind producătorul de dispozitive electronice Samsung.

Până la finalul anului, Sykes intenționează să angajeze peste 100 de vorbitori de limbi străine, au anunțat reprezentanții companiei. „Pe măsură ce crește numărul de clienți, continuăm să ne extindem în Cluj-Napoca, recrutând vorbitori de limbi străinegermană, spaniolă, italiană, engleză, franceză” , a precizat Corina Dăiescu, recruitment manager Sykes Cluj-Napoca. Cei interesați de un job la firma americană trebuie să știe una dintre limbile străine solicitate în acest moment, însă responsabilii de Resurse Umane precizează că sunt avantajați candidații care au abilități foarte bune de comunicare, cunoștințe de bază de operare a calculatorului și capacitate de adaptare la mediu multinațional.

Sykes Cluj Napoca, cu sediu în Sigma Business Center, a început anul 2010 cu 35 de angajați și a trecut în 2014 pragul de 750, potrivit datelor oferite de companie. Angajații centrului din Cluj oferă informații în 21 de limbi clienților finali ai unor companii internaționale din domeniile tehnic și telecomunicații. Sykes Enterprises, cu sediul in Tampa, Florida, Statele Unite, activă pe piața mondială de BPO (Business Process Outsourcing), are 75 de centre globale (în 25 de țări) și aproximativ 46.000 de angajați. În România, Sykes a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 49,5 milioane de lei și un profit de 7,6 milioane de lei, cu 577 salariați, potrivit datelor Ministerului Finanțelor Publice.

Datorită numărului mare de studenți sau absolvenți vorbitori de limbi străine și a costurilor mai reduse decât în Vestul Europei, Cluj-Napoca a atras în ultimii ani o serie de companii străine care și-au instalat aici unități de tip call-center și încă mai fac angajări. Chiar și în această vară, printre companiile care au anunțat posturi disponibile se află cele din domeniul IT (unul dintre puținele active constant, chiar și în perioada de criză economică) și societățle active cu centre de tip call center, conform informațiilor oferite de Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă.

Sursa foto: sigmacenter.ro

5 comentarii

  1. Sclavie moderna
    De ce nu intreaba si cati angajati au schimbat in ultimul an???
    Corporatia unde unele elemente feminine isi fac loc printre ‘Leaderi’

  2. Mai bine m-as duce sa lucrez pe bani mai putini, decat sa merg inapoi la Sykes.
    Informatiile date de catre HR la inceput, la interviuri, sunt inflorite si omit adevarul. „Lucram intr-un mediu dinamic”-normal ca lucrurile se schimba pe parcurs…-in rau!

Scrie un comentariu

author photo two

Kristina Reştea

Kristina Restea este reporter in echipa publicației online Actualdecluj.ro și are o experiență de 12 ani în presă. E absolventă a Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, din cadrul Universității „Babeș-Bolyai”, secția Jurnalism. Anterior lansării proiectului actualdecluj.ro a scris pentru cotidianul local Ziua de Cluj, ca reporter în departamentul Economic.