Închide

S-a lansat prima bere de festival din România: e creată pentru fanii Untold

ActualitateFestivalUncategorized by Actual de Cluj - iun. 29, 2016 0 929

Producătorul Ursus lansează prima bere special creată pentru un festival de muzică din România, în ediție limitată – are gust special, e produsă la Buzău și lansată la Cluj, după opt luni de muncă și teste și e în piață doar pentru perioada verii.

Ursus UNTOLD este o bere în ediție limitată cu un gust special, produsă după o rețetă dezvoltată pentru festival, de unul dintre partenerii principali ai evenimentului, spun reprezentanții producătorului de bere. “E o bere mai răcoroasă și mai lejeră, creată după una dintre rețetele testate. Aceasta a fost cea câștigătoare. Să fii parte dintr-un fenomen muzical atât de mare este o senzație intensă atât pentru public, cât și pentru cei care lucrează în spatele scenei. Ne bucurăm să fim parte din această poveste de succes care a impus un standard foarte înalt prin recordurile de participare și calitate pe care le-a înregistrat chiar de la prima ediție”, a declarat Mihaela Băbeanu, Senior Brand Manager, Ursus Breweries. „S-a lucrat opt luni pentru realizarea acestei beri, a fost un proces lung de cercetare și testare. Ne-am dorit să organizăm lansarea ediției limitate Ursus Untold la Cluj-Napoca pentru a onora orașul în care a fost fondat regele berii în România și în care s-a născut UNTOLD”, a menționat Oana Mateescu, senior external relations manager pentru Ursus Breweries. Reprezentanții Ursus nu au dat detalii despre prețul noului produs, menționând că acesta depinde de decizia comercianților.

DSC_2407

“Participanții vor putea să simtă de acum și gustul Untold”, zice Bogdan Buta, general manager al festivalului, unul dintre cei care au făcut parte din „juriul” care a testat berea. „URSUS a fost unul dintre partenerii noștri principali încă de la prima ediție și credem că berea oficială a festivalului va fi foarte bine primită de public”, a completat Buta. Cât despre consumatorii de festival, organizatorii se așteaptă să fie mai mulți decât în 2015. Mai precis, se estimează o creștere cu până la 25% a traficului de festival – asta însemnând trafic total, inclusiv la scenele secundare și în locurile de evenimente pe timp de zi. Adrian Chereji, director de marketing și comunicare Untold, a menționat că lansarea berii face parte din strategia de comunicare gândită pentru festival: urmează o nouă campanie Pay with Blood, care încurajează donarea de sânge și tocmai s-a lansat Transylvania all inclusive, o campanie de promovare a regiunii.

Ediția limitată URSUS UNTOLD este disponibilă pe timpul verii, în perioada iunie – august și este ambalată în trei variante de doze cu elemente stilistice reprezentative pentru universul muzicii UNTOLD. URSUS UNTOLD este distribuită la nivel național în rețelele de comerț modern și tradițional, dar numai în orașele mari și medii din țară.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu