Închide

Untold: Investiții de 14 milioane de euro, 40% din buget vine din vânzarea biletelor. Cât costă să aduci un artist pe scenă, cum a fost decisă denumirea „Untold” și în ce orașe mai poate fi lansat un festival

Actualitate by Actual de Cluj - aug. 07, 2019 0 338

Festivalul de muzică Untold din acest an, organizat în perioada 1-4 august și ajuns la a cincea ediție, a presupus o investiție de 14 milioane de euro, 40% din această sumă fiind asigurată din biletele și abonamentele vândute.

„Vânzarea abonamentelor și biletelor reprezintă 40% din venituri, 40% din buget este asigurat de parteneri – fără ei prețul biletelor fiind mult mai mare – iar 20% provine de la standurile de mâncare și băutură. Anual avem o creștere cu 2 milioane de euro a sumei investite în organizarea festivalului”, spune Edy Chereji, directorul de comunicare și marketing al festivalului. Din bugetul pentru investiții, 40% reprezintă suma destinată onorariilor pentru artiști, 30% este suma destinată producției, amenajării scenelor, decorațiunile, echipamentele, montajul, iar restul de 30% sunt costurile de promovare, arată profit.ro.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu