Închide

Protecția Consumatorilor: Blue Air a anulat peste 11.200 de zboruri pentru care erau făcute aproape 180.000 de rezervări. S-au plătit peste 66,5 milioane de lei. Ce răspunde Blue Air

Actualitate by Actual de Cluj - iun. 16, 2022 0 163

ANPC transmite că din 30 aprilie 2021, când s-au ridicat majoritatea restricţiilor impuse de pandmie, compania aeriană Blue Air a anulat peste 11.200 de zboruri pentru care erau făcute aproape 180.000 de rezervări şi s-au plătit peste 66,5 milioane de lei.

ANPC precizează că Blue Air nu a oferit călătorior motive pentru anularea zorurilor, nu a rambursat contravaloarea acestora şi nici nu a plătit compensaţii. În plus, deşi I s-a atras atenţia asupra practicii comerciale, compania a recidivat.

„Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) comunică neregulile întâlnite de echipa de control, până la data de 14 iunie 2022, urmând ca, aşa cum a anunţat deja, cuantumul amenzii să fie stabilit ulterior, conform prevederilor transpunerii nîn legislaţia naţională a Directivei europene Omnibis, în urma publicării în Monitorul Oficial a procedurii care se aplică în acest caz”, a spus instituția, conform g4media.ro.

Blue Air Aviation a reacţionat astăzi, după ce ANPC a transmis public informaţii privind rezultatele controalelor efectuate, în ultimele luni potrivit cărora a anulat peste 11.000 de zboruri, compania precizând că toate companiile aeriene din Europa au anulat mii de zboruri şi că nu poate răspunde acuzaţiilor în absenţa unui document oficial din partea ANPC, scrie News.ro.

„Compania Blue Air Aviation SA a luat la cunoştinţă, din materiale de presă publicate, despre ameninţările formulate, la adresa sa, de dl. Horia Constantinescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Până la acest moment, compania Blue Air Aviation SA nu a primit niciun document oficial prin care să îi fie comunicate măsurile de sanctionare care au fost diseminate în presa. Având în vedere numeroasele solicitări pe care le-am primit din partea mass media, vă aducem la cunostiinta faptul că nu putem răspunde unor acuzaţii publicate în presa, in absenta unui document care sa ateste cu certitudine ca acestea au fost formulate, intr-adevar, de preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor”, precizează copmpania.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu